Se noteză o diferență considerabilă în seara cu Românii au talent între rivalii Pro TV și Antena 1. Astfel că, cu show-ul de talente, cifrele pRO TV s-au anunțat de șapte ori mai mari decât cele ale Antenei 1.
Iar acest fapt s-a produs în condițiile în care postul Intact a pus la bătaie două blockbustere: Terminator – Genesis și Jack Reacher – Un glonț la țintă (cu Tom Cruise, în rol principal), anunță paginademedia.ro.
De notat este faptul că vineri seara:
La concurență cu show-ul Românii au talent, celelalte posturi au avut:
Iată ce audiențe au obținut show-ul Românii au talent la ediția cu numărul 9, din sezonul zece.
La nivel național: se manifestă o ușoară creștere la nivelul întregii țări pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoș și Smiley – peste 3,3 milioane de români au vizionat aseară la Românii au talent.
Pe locul II este Kanal D, care a avut un plus de aproape 300.000 față de săptămâna trecută cu serial turcesc.
Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu aproape trei milioane de telespectatori în urma Pro TV și cu audiențe de aproape șapte ori mai mici. Totuși, față de săptămâna trecută, are un mic plus, de 25.000 de români.
De remarcat este și faptul că la nivelul întregii țări, consumul TV a fost mai ridicat față de săptămâna trecută: 8,1 milioane de români au avut aseară televizoarele deschise, comparativ cu aproape 7,9 milioane vinerea trecută.
Național TV s-a clasat pe poziția a cincea, cu aproape 400.000 de români la serialul Winettou.
De asemenea, a fost o ușoară scădere aseară pentru posturile de știri. Ne referim la câteva zeci de mii de români la fiecare:
La nivel Urban, avem o medie de 1,7 milioane de români la orașe, pentru emisiunea cu Andra, Andi Moisescu, Mihai Petre și Florin Călinescu, o cifră cu 70.000 de telespectatori, sub săptămâna trecută.
Diferențele: Românii au talent a avut cifre de șapte ori mai mari decât Antena 1 (care s-a situat aseară și sub Antena 3), dar și de peste trei ori mai mari decât Kanal D (un post cu un plus de peste 100.000 față de săptămâna trecută).
Și la orașe, consumul de știri a fost s-a manifestat sub săptămâna trecută.
La nivel Comercial se manifestă o medie de 670.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Românii au talent. Este însă o scădere față de săptămâna trecută (un minus de peste 60.000 de tineri).
Pe locul al doilea s-a clasat Antena 1 care numără 139.000 de tineri, iar Kanal D este aproape, cu 137.000.
De altfel, Digi 24 rămâne încă cea mai urmărită televiziune de știri în rândul tinerilor și își menține poziția a patra în clasamentul televiziunilor. Audiența de vineri seara a fost 45.000 de tineri, față de 64.000 săptămâna trecută. De menționat este și faptul că Antena 3, România TV și B1 TV stagnează.