Ce au mâncat doi turiști americani veniți în România. Preparatele care i-au fascinat: ‘10 din 10’
În ultimii ani ”turismul culinar” a luat o amploare fără precedent. Mulți bloggeri și-au lansat canale pe rețelele de socializare cu experiențele lor culinare din diferitele locații din întreaga lume. Printre aceștia se numără și un cupu, soț șo soție, Maryssa și Shaun, din America, care au ajuns și pe plaiurile mioritice, gustând din preparatele românești tradiționale. În ultima lor postare fanii au aflat ce au mâncat cei doi turiști americani veniți în România, postând clipuri cu preparatele care i-au fascinat.
Turismul culinar a luat amploare în ultimii ani
După perioada pandemiei, din 2020 și 2021, segmentul de turism culinar a resimțit o creștere importantă, iar datele arată că piața turismului culinar va crește cu 126,28 miliarde de dolari între 2022 și 2027. Cu toate acestea, ritmul de creștere va progresa cu de 17,45% în perioada de prognoză, potrivit Technavio.
Piața turismului culinar este concentrată, iar vânzătorii caută parteneriate puternice cu companii din domeniul auto, industrial și comercial pentru a concura pe piață, precum și oameni cre să promoveze acest segment, vorbind aici de influenceri și bloggerii care au reușit să facă bani frumoși din această practică.
Maryssa și Shaun: ”În 2023 vom călători cu normă întreagă prin Europa”
Printre aceștia se numără și un cuplu, soț și soție, de americani, Maryssa și Shaun care au plecat să călătorească cu normă întreagă pe 9 ianuarie 2022. Anul trecut, spun cei doi, i-a învățat că un an cu totul nu este suficient timp pentru a călători cu normă întreagă. astfel că, după ce și-au dat seaman cam care este treaba, au luat ajuns la concluzia că ”nu era sustenabil pentru noi să trăim pe termen lung închiriind proprietăți / vehicule”, spun Maryssa și Shaun:
”Așa că am cumpărat o furgonetă semi-convertită în Marea Britanie și am renovat-o cu ajutorul unora dintre cei mai apropiați prieteni ai noștri! În 2023 vom călători cu normă întreagă prin Europa, concentrându-ne pe stăpânirea meseriilor noastre de artist tatuator (Maryssa) și fotograf (Shaun) și pe a fi exploratori ai zilelor moderne.
Pe o platformă cu atât de mulți creatori talentați, poate vă întrebați de ce RyssandShaun? Ei bine…..suntem aici pentru a promite că vom livra doar experiențele noastre 100% oneste și crude în întreaga lume. Toate râsetele, lacrimile, mâncărurile delicioase și realitățile din viața de dubă. Vă rugăm să vă abonați dacă vă plac videoclipurile noastre!”, mai spun cei doi.
Ce au mâncat Maryssa și Shaun în România
După ce au bătut parte din Europa cu furgoneta lor, Maryssa și Shaun au ajuns și în România, în încercarea de a experimenta preparatele tradiționale de aici, dar și să viziteze aproape toate punctele turistice importante. Și cum puteau începe cel mai bine călătoria lor culinară în România, decât din singurul loc unde tradiționalul este în fiecare zi, și anume celebra Piața Obor din Capitală.
Vezi și: Mici gratis dacă te vaccinezi la Piața Obor. Nu e glumă, de vineri începe Caravana
În clipul postat pe contul lor de TikTok, Maryssa și Shaun au prezentat cam tot ceea ce au gustat, de la celebrii mici de Obor și până la papanașii cu brânză și dulceață. Pe lângă mici și papanaș, Maryssa și Shaun au mai încercat sarmalele românești, trei feluri de ciorbă, de la ciorba acră de vită și până la ciorba de burtă, dar și produsele de patiserie de la Luca.
Toate au fost delicioase, spun Maryssa și Shaun, iar notele acordate de cei doi au fost ‘10 din 10’ . Postarea celor doi a avut parte și de multe aprecieri din partea utilizatrilor de TikTok din România, iar unii au mers până acolo, spunând „Mi-au dat lacrimile cat de frumos au putut sa vorbeasca de bucataria romaneasca, respect„, sau alt utilizator a scris că „Ministerul Turismului din România ar trebui să vă ofere o medalie pentru acest clip de promovare. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase despre ţara mea”.
În afară de această postare, Maryssa și Shaun mai au publicate cel puțin 11 clipuri pe TikTok, toate despre România. În aceeași măsură, au și un canal de Youtube, cu peste un milion de subscriberi, unde postează, de asemenea, clipuri din aventura lor culinară din România.