Scandal la un supermarket al unui lanț de retail cunoscut. Ce a pățit un bărbat într-un magazin Lidl, la începutul lunii noiembrie. Clientul, în vârstă de 70 de ani, l-a acuzat pe unul dintre angajații unității comerciale că l-a făcut să se simtă „ca un criminal”. Reacția reprezentanților Lidl, în urma experienței vârstnicului.
Un bărbat în vârstă de 70 de ani acuză că a avut o experiență umilitoare la un magazin Lidl. Clientul s-a dus, pe 1 noiembrie, la unul dintre supermarketurile lanțului de retail să cumpere un borcan de dulceață cu conținut scăzut de zahăr, fiind diabetic. Inițial, a căutat produsul prin mai multe magazine, însă nu l-a găsit.
Vârstnicul a intrat în magazin, cu o geantă pe umăr. A luat produsul de la raft și se îndrepta spre casa de marcat când situația ar fi escaladat. Bărbatul ar fi fost acuzat pe nedrept de către un angajat că a furat gem din magazin. Acesta a încercat să explice că nu avea niciun astfel de produs în geantă, însă acuzațiile au continuat să curgă.
La ieșirea din magazin, angajatul i-a cerut „agresiv” clientului să verifice lucrurile din geanta pe care o avea asupra sa. Pentru a-și demonstra nevinovăția, clientul a acceptat cererea. Între timp, membrul personalului de la magazinul Lidl susținea că bărbatul „a ridicat ceva de la raft și l-a pus înăuntrul genții”.
În cele din urmă, s-a constatat că vârstnicul nu avea niciun produs Lidl în geantă. Totuși, experiența trăită l-a făcut să se simtă ca un infractor, potrivit relatărilor acestuia. Clientul a cerut reprezentanților lanțului de retail Lidl din Marea Britanie să își asume comportamentul angajatului și să-și ceară scuze.
„Era să explodez. Eram de-a dreptul furios. Am demonstrat că nu aveam nimic în geantă. Și nici măcar nu și-a cerut scuze (angajatul Lidl – n.r.). M-am dus în mașină, să mă calmez.
M-am uitat printr-o broșură pe care mi-au dat-o, dar nu am găsit un număr de telefon pentru servicii clienți. Așa că m-am întors în magazin și am cerut numele angajatului. Nu mi-a spus decât prenumele, fără să-mi dea numele de familie. După, m-a ignorat. Este un comportament jignitor. Nici măcar nu mi-au mai dat gemul pe care voiam să-l cumpăr, deci am plecat de acolo fără nimic.
Ei fac fiecare client care intră în magazin să pară un suspect. M-au făcut să mă simt ca un criminal. E total inacceptabil așa ceva. E una dintre cele mai proaste experiențe pe care le-am trăit la cumpărături. Aș dori să existe o recunoaștere oficială a vinei și să-și ceară scuze”, a declarat clientul Lidl, potrivit Wales Online.
Jurnaliștii străini au luat legătura cu reprezentanții unității comerciale din Staffordshire, acolo unde a avut loc evenimentul. Un purtător de cuvânt al supermarketului a explicat presei că a informat conducerea în legătură cu circumstanțele neplăcute.
„Am înțeles ce s-a întâmplat. Ne-a părut rău să aflăm cum au evoluat lucrurile. Nu nu dorim niciodată ca un client care vine în magazin să aibă experiențe dezamăgitoare. În urma discuțiilor cu echipa de servicii clienți, am transmis mesajul conducerii regionale superioare”, a declarat un purtător de cuvânt.
Citește și: Ce a găsit un client pe gogoșile dintr-un magazin Lidl România. Este dezgustător!
Potrivit ultimelor informații, conducerea lanțului de retail Lidl a prezentat scuze clientului.