Ce a pățit o femeie într-un magazin Lidl: ‘Nu mai vin niciodată’. Momentul care a jenat-o la casa de marcat
Lidl este unul din supermarket-urile iubite de oameni din lumea întreagă. Celebrul retailer are succes în majoritatea țărilor, iar mulți dintre cumpărători s-au declarat mulțumiți de experiența lor din magazine. Acesta nu este și cazul unei cliente care a rămas cu un gust amar după ce a decis să își facă aici cumpărăturile. Femeia a susținut că a rămas îngrozită după ce a văzut ce era în coșul ei la casă, ulterior a subliniat că nu se va mai întoarce niciodată la acel sediu. Ce s-a întâmplat?
Experiență neplăcută la Lidl: ce a pățit o femeie?
Lidl este iubit de mulți oameni în lumea întreagă. Majoritatea cumpărătorilor au susținut că au avut experiențe bune în sediile din mai multe țări. Din păcate, acesta nu este și cazul unei femei care a susținut că nu mai vrea să calce într-un magazin care aparține acestui lanț.
Clienta a rămas cu un gust amar și a fost atât de stânjenită de ce a văzut încât a subliniat că „nu se poate întoarce niciodată”. Aceasta a decis să meargă într-o zi la Lidl pentru cumpărăturile săptămânale, arată manchestereveningnews.co.uk.
Ea a avut curajul să spună tuturor ce s-a întâmplat pe rețelele de socializare pe grupul Family Lowdown Tips & Ideas de pe Facebook. Mai exact, este vorba despre o gafă petrecută la casa de marcat.
„Nu cred că voi mai putea să mă întorc vreodată la Lidl!”
„Nu cred că voi mai putea să mă întorc vreodată la Lidl! În fața mea era un domn cu o grămadă de băutură în cărucior. Casierul întreabă prietenos: „Facem o petrecere, domnule?”.
„La achiziționarea unei mini-sticle de Prosecco, spun „Și eu am o petrecere! Woohoo! Atunci realizez că am încă un articol în coșul meu… un castravete… Casierul prietenos se uită la mine, mă uit la el, apoi, previzibil, am un atac de râs masiv și cu greu pot respira să-i plătesc omului”, a continuat clienta.
Cea din urmă s-a simțit jenată de glumele făcute în magazin și de felul în care s-a uitat un angajat la ea după ce i-a văzut produsele achiziționate.
Postarea a strâns la scurt timp mii de aprecieri și peste 500 de comentarii. Unii utilizatori au susținut că a fost cu adevărat un episod jenant pentru femeie, iar alții au mărturisit că angajatul putea să evite discuția.
Un internaut a scris: ,,În calitate de casier, iubim clienții ca tine! Atât de puțini clienți au un simț al umorului rău…”