Războiul din Ucraina și seceta cumplită care afectează Europa au un impact major asupra tuturor. Tot mai multe lanțuri de magazine mari recurg la un gest extrem. Dar clienții sunt nemulțumiți de decizie, motiv pentru care dau alerta pe rețelele sociale. Iată ce a pățit o femeie în momentul în care a vrut să cumpere un anume produs din Kaufland.
Toată lumea este familiarizată cu raționalizarea uleiului de gătit. Mai nou, și alte produse populare sunt vândute doar în cantități mici. Este exemplul lanțului de hipermarketuri Kaufland, unde șefii au decis să reducă alimentele de pe rafturi. Anumite ingrediente abia mai sunt disponibile. Acest lucru duce la discuții și confuzie între clienți.
Unii cumpărători au trăit deja această experiență neplăcută, cum este cazul unei cliente care nu va uita prea curând ce a pățit la Kaufland, în Germania. Femeia a fost informată la casă că poate cumpăra doar o singură bucată dintr-un anumit produs. La aflarea acestei vești proaste, a rămas mască, nu înțelegea despre ce este vorba. Desigur, raționalizarea produselor nu mai este ceva nou. Lumea a experimentat acest lucru încă de la izbucnirea pandemiei de coronavirus. La un moment dat, puteai cumpăra produse de uz casnic în cantități mici.
Totuși, ar trebui să existe corectitudine față de clienți. Din cauza deficitului de materii prime și a blocajelor de livrare, unele produse au fost întotdeauna disponibile doar în cantități foarte limitate. Kaufland a raționalizat și untul, printre altele. Dar o femeie aflată la cumpărături nu a observat nimic. Clienta a pus două pachete în coș, însă doar unul era permis. Ea a fost informată despre acest lucru la casă. Ajunsă acasă, a pus mâna pe telefon și a relatat incidentul pe Facebook.
„Să faci cumpărăturile nu mai este distractiv, când totul este limitat”, a spus ea: „Am vrut să cumpăr UN unt obișnuit și UN unt sărat astăzi. Apoi au fost probleme la casă”, a completat clienta nemulțumită.
La urma urmei, femeia voia două produse diferite, adică un unt normal si unul sarat. Dar casieriei nu i-a păsat. Kaufland a răspuns la plângerea clientei, cerându-i scuze: „Ne pare foarte rău că nu ai primit ambele tipuri de unt”, notează presa din Germania.