Ce a găsit un bărbat într-o bucată de brânză cheddar dintr-un magazin Lidl. Expira în martie 2023
Atunci când te decizi să cumperi ceva, indiferent de ce supermarket vorbim, chiar și la Lidl, te aștepți să nu ai surprize. Se pare că un client Lidl a avut parte de surpriza zilei. Dacă te-am făcut curios, citește mai departe. O să afli ce a găsit un bărbat într-o bucată de brânză cheddar dintr-un magazin Lidl.
Cazul unui client Lidl și surpriza dintr-o bucată de brânză cheddar
Toți ne pregătim cum știm mai bine pentru zilele care urmează, Crăciunul și Revelionul. Unii, din lipsă de timp, merg în magazine și-și cumpără diferite produse, pe care le vor așeza ulterior pe masa de Crăciun și în seara de Revelion.
Dar, ce te faci atunci când descoperi într-un produs, indiferent care ar fi acela, mucegai? Se pare că este și cazul unui client Lidl din Marea Britanie, care a rămas deloc plăcut surprins după ce a deschis brânza mucegăită cu câteva zile înainte de Crăciun. Clientul, a descris faptul că s-a simțit supărat de cele descoperite.
Clientul a cumpărat un produs, „extra mature cheddar” de la Lidl, pe 21 decembrie, ca parte a cumpărăturilor de Crăciun. A doua zi, acest client Lidl a deschis pachetul de brânză și a găsit o parte acoperită de ciuperci, în ciuda faptului că data de expirare era 24 martie 2023.
La prima vedere, clientul a spus că a fost confuz și s-a întrebat dacă nu cumva a luat din greșeală brânză albastră, dar nu a fost cazul. După ce a contactat supermarketul în legătură cu reclamația, un purtător de cuvânt de la Lidl a declarat că sunt „dezamăgiți standardele înalte ale Lidl nu au fost îndeplinite cu această ocazie”.
„A trebuit să verific de două ori, deoarece am crezut că am cumpărat brânză albastră și apoi am crezut că nu, nu mai este . Este șocant cum a putut fi lăsată pe raft la Lidl.
Și a costat 5,19 lire sterline, nu chiar ieftin. Și este în termen.”, povestește acest client Lidl nemulțumit.
Un Crăciun ruinat!
Dezamăgit de cele descoperite și, ulterior, de răspunsul dat de oficialii Lidl, clientul a mai adăugat că se bucură că a deschis-o acum și nu de Crăciun, altfel ziua ar fi fost ruinată.
„Cumpărăturile mele de alimente de Crăciun au fost finalizate și aveam de gând să păstrez brânza pentru Crăciun.
Mă bucur că am deschis-o acum, pentru că aș fi simțit că Crăciunul a fost distrus.”, a continuat același client Lidl.
Ulterior, o publicație britanică a contactat Lidl pentru un comentariu ca răspuns la plângerea clientului. Un purtător de cuvânt a spus:
„Ne-a părut foarte rău să auzim despre această problemă, deoarece nu este niciodată intenția noastră ca un client să fie nemulțumit în vreun fel. Lucrăm foarte îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că produsele pe care le vindem sunt de cea mai bună calitate posibilă pentru clienții noștri.
Suntem, prin urmare, dezamăgiți dacă standardele noastre înalte așteptate nu au fost îndeplinite cu această ocazie. Îi încurajăm cu tărie pe clienți să ia legătura cu echipa noastră de servicii pentru clienți în cazul în care au nelămuriri cu privire la un produs, astfel încât acesta să poată fi investigat pe deplin cu furnizorul.”,a fost declarația Lidl, conform publicației PlymouthLive.
Indiferent că vorbim de Lidl, sau orice alt supermarket, astfel de situații nu ar trebui să se întâmple. Concluzia de final ar fi să fiți atenți când cumpărați ceva. Chiar dacă se află în termen, s-ar putea să aveți mari surprize, odată ajuns acasă.