Florin Dumitrescu s-a născut pe 1 august 1987. În curând acesta va împlini 33 de ani. La această frumoasă vârstă, el a reușit să fie considerat unul dintre cei mai buni bucătari din țară. Printre sursele sale de venit, se numără și reclamele în care apare pentru Lidl. Cât încasează de fapt celebrul bucătar pentru reclamă?
Chef Florin Dumitrescu este unul dinte cei trei bucătari care a făcut audiență pentru Antena 1. El a participat la emisiunea Chefi la cuțite, alături de Chef Sorin Bontea și Chef Cătălin Scărlătescu, fiind cel mai tânăr dintre aceștia.
Florin Dumitrescu a câștigat de trei ori emisiunea culinară fiind la egalitate cu Chef Bontea. el a reușit de multe ori să îi surclaseze pe cei doi colegi ai săi, cu ajutorul imaginației sale demonstrate în bucătărie și a preparatelor unice și moderne pe care acesta le-a realizat.
Pentru o perioadă de două luni, care s-a încheiat pe data de 19 mai 2020, Chef Florin Dumitrescu a participat la filmările pentru o nouă ediție a emisiunii Chefi la cuțite.
Fiind mai mult pe platourile de filmare și expus riscului de contaminare cu coronavirus, celebrul bucătar a stat la distanță de familia sa, pentru a o proteja, fiind o perioadă grea pentru el, după cum a și mărturisit prin intermediul rețelelor de socializare. Chef Florin este căsătorit cu soția sa Cristina, fiind împreună de 10 ani. Cei doi au împreună două fetițe.
„Ultima zi de filmare. De pe 19 mai dorm în canapeaua din mansardă, mi-am îmbrățișat fetele de două ori de atunci până astăzi, de fiecare dată în diminețile când am primit rezultatele de la testare cum că sunt negativ”, a spus Florin Dumitrescu
Chef Florin Dumitrescu colaborează cu celebrul lanț de magazine Lidl, din anul 2015, prin intermediul Bucătăriei Lild în cadrul căreia prezintă rețete. El apare și în reclamele acestui magazin, fiind o sursă de inspirație. Pentru colaborarea dintre aceștia există un contract între cele două părți. Sumele pe care le încasează Chef Florin Dumitrescu sunt cuprinse între 5.000 și 10.000 de euro pe lună. Acesta ajunge la 10.000 în perioada campaniilor, cum ar fi de paște sau în preajma sărbătorilor de iarnă.
Florin, alături de soția sa Cristina, au un nou proiect Lidl. Ei își deschid ușile casei pentru public, împărtășind secretele în materie de ingrediente și rețete echilibrate de când au devenit părinți. Această campanie își propune să aducă în atenția clienților avantajele pe care le au produsele ecologice.