Laura Giurcanu, în vârstă de 26 de ani, se apropie de pragul impresionant de 1 milion de urmăritori pe rețelele de socializare, marcând un nou succes în cariera sa. Prima sa apariție televizată a avut loc la doar 14 ani, când a câștigat un concurs de modelling organizat de celebrul Cătălin Botezatu, iar de atunci, succesul i-a surâs. Cât câștigă în prezent influencerița dintr-o postare pe Instagram și din episoadele America Express difuzate?
După începutul promițător în cariera de modelling, Laura și-a focusat energia și eforturile către dezvoltarea paginilor sale de socializare, devenind o prezență constantă și extrem de populară pe diverse platforme.
Anul trecut, influencerița a participat în cadrul reality show-ului Survivor România, unde a avansat semnificativ în competiție, aducând acasă un premiu de peste 20.000 de euro.
Cu toate acestea Laura Giurcanu își completează veniturile considerabil și prin participarea la America Express, unde ar încasa aproximativ 2.000 de euro pentru fiecare episod difuzat de Antena 1. Cu toate acestea, se pare că, principala sursă de venit pentru influenceriță vine din activitatea sa pe rețelele de socializare.
Fiind extrem de atentă la tendințele actuale și nevoile audienței sale, Laura și-a construit o comunitate puternică de fani, câștigându-și popularitatea pe rețelele sociale și în lumea influencerilor celebri.
Pe de altă parte, veniturile sale substanțiale provin din parteneriatele cu diverse branduri și colaborări, dispuse să plătească sume frumoase pentru a-și asocia produsele cu imaginea și pasiunile Laurei Giurcanu.
Astfel, de la debutul său în lumea televiziunii la câștigarea inimilor pe social media, Laura Giurcanu continuă să-și construiască un succes notabil, deschizând uși către noi oportunități și stabilindu-se ca un nume cu rezonanță în peisajul influencerilor din România.
CITEȘTE ȘI: Cine este Laura Giurcanu de la America Express sezonul 6. A devenit celebră la 14 ani
Chiar dacă multă lume o urmărește pe rețelele sociale, mulți fani nu au nici cea mai mică idee cât de bine câștigă, de fapt, influencerița. Laura Giurcanu, cu o audiență impresionantă în mediul online, atrage atenția nu doar prin prezența sa constantă pe Instagram, Facebook, TikTok și YouTube, ci și prin implicarea în lumea afacerilor.
Cu peste 800.000 de urmăritori pe Instagram, 200.000 pe Facebook, peste 380.000 de abonați pe YouTube și un număr impresionant de fani pe TikTok, influencerița demonstrează că stăpânește cu succes mediul digital.
Potrivit econimica.net, Laura Giurcanu este nu doar un influencer de succes, ci și o antreprenoare cu potențial, deținând integral firma Laugiu Enterprise, conform datelor furnizate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC). Obiectul principal de activitate al firmei este comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
Astfel, Laura Giurcanu nu se rezumă doar la statutul de influencer de succes, ci și-a extins influența în mediul antreprenorial, demonstrând că talentul și determinarea pot deschide noi orizonturi într-o varietate de domenii.
Cu toate acestea, sumele încasate de Laura Giurcanu pe social media nu sunt deloc de neglijat, astfel că, pentru o postare pe Instagram, tânăra de 26 de ani ar câștiga cel puțin 1.500 de euro.
„Mi se pare un lucru normal, mi se pare un lucru firesc. Aşa este în majoritatea ţărilor şi Chiar dacă nu există „per se” această meserie de influencer în Cartea Meseriilor despre care se vorbeşte, în firma mea, spre exemplu, codul CAEN este prestare de servicii social media.
Am un SRL din 2016, adică de la începuturi, plătesc taxe, plătesc TVA, plătesc impozit pe venit şi impozit pe dividente.”, a declarat Laura Giurcanu pentru Observator.