Lidia Buble este una dintre cele mai reputate și cunoscute artiste din România. Faimoasa cântăreață se bucură de și mai multă notorietate de când a apărut la diverse emisiuni precum „Next Star”, „Te Cunosc de Undeva” și „Asia Express”. Pe lângă asta, solista câștigă venituri frumușele și din social media. Despre ce sume este vorba.
În plină pandemie, Lidia Buble s-a reinventat și a reușit să câștige bani frumoși din alte surse. Sumele de bani din conturile bancare ale artistei s-au înmulțit, atunci când fosta concurentă de la Asia Express sezonul 4 a devenit imaginea Huawei, un celebru brand de telefoane mobile și dispozitive inteligente.
Lidia Buble își completează veniturile lunare din concerte, evenimente și contractele de imagine pe care le onorează pe rețelele sociale.
Conform unui raport socialblade.com, canalul de Youtube al Lidie Buble este destul de mare, bucurându-se de prezența a 62 de mii de abonați. Așadar, clipurile postate de celebra cântăreață pot ajunge să aibă și peste un milion de vizionări.
Prin urmare, fosta iubită a lui Răzvan Simion ar putea câștiga lunar, doar din platforma Youtube, o sumă impresionantă de 5.000 de dolari, ceea ce înseamnă peste 59.000 de dolari pe an. La aceste sume se adaugă veniturile din concerte, aparițiile în emisiuni televizate și postările plătite pe care le distribuie pe Instagram.
Deși este considerată una dintre cele mai populare artiste din țara noastră, înainte de pandemie, Lidia Buble percepea un tarif destul de modest, față de alți mari artiști din România, cerând între 3000 și 5000 de euro pe concert.
Lidia Buble a devenit imaginea brandului de telefonie Huawei, promovând modelele Huawei P40 lite sau Nova 9 pentru suma colosală de 20.000 de euro pe an.
De asemenea, având fler la afaceri, Lidia Buble și-a lansat propriul parfum, care se bucură de un real succes în rândul susținătorilor vedetei.
Potrivit celor de la impact.ro, Lidia și Estera Buble au fost remunerate pe măsură, atunci când au participat la sezonul 4 Asia Express. În timp ce Lidia Buble a primit 2000 de euro pe ediție, sora ei mai mare ar fi fost plătită cu 800 de euro pentru aparițiile sale din cadrul reality-show-ului de la Antena 1.