Ana Morodan este una dintre cele mai cunoscute vedete din România și a reușit, de-a lungul timpului, să creeze un adevărat „imperiu” cu ajutorul rețelele de socializare. Acum lucrează la un nou reality show, pentru care încasează o sumă impresionantă de bani.
Ana Morodan este un influncer și o antreprenoare de succes, motiv pentru care știe să negocieze un contract și nu muncește niciodată pe puțini bani. Cel mai nou proiect al vedetei, difuzat de către Antena Stars, adaugă în contul ei bancar aproximativ 10.000 de euro lunar.
Femeia de afaceri a acceptat cu greu să se alăture acestui proiect, însă în cele din urmă a cedat, după ce a negociat un contract frumos. De asemenea, Ana spune că nu se va implica niciodată într-un proiect în care nu crede cu adevărat în el.
„Nu a vrut de la început să accepte camere non-stop în jurul ei, mai ales că Ana nu este genul de persoană care să-și calculeze fiecare mișcare, fiecare gest sau vorbă. I-a plăcut propunerea pentru că ea a mai încercat alături de echipa ei de la birou, un soi de reality-show, „The M Office”, pe care îl făcea cu Teleșpan.
Nu știu ce s-a întâmplat între ea și Teleșpan (n.r. Adrian Teleșpan, cel cu care a participat și la Asia Express), însă nu au mai continuat să-l producă. Era amuzant. Din acest considerent a acceptat și propunerea celor de la Antena Stars, doar că de data asta se filmează pe bani. Ia 10.000 de euro pe lună, la care se adaugă și o clauză contractuală prin care se stipulează plasarea brand-urilor cu care ea are contract”, a declarat o sursă apropiată Anei Morodan pentru EGO.ro.
Ana Morodan avea doar 200 de lei când a venit prima dată în București, cu trenul de la Arad și cu dorința de a construit o carieră de succes. Acum prietenii ei au devenit angajații ei, însă relația lor este aceeași.
Antreprenoarea se autoproclamă o adevărată workaholică, muncește de dimineața până seara și este foarte organizată în tot ceea ce face. Ana Morodan are mai multe surse de venit.
Pe lângă sumele de bani pe care le încasează din campaniile pentru diferite brand-uri, femeia de succes oferă consultanță, are propriul brand de fashion, un magazin virtual complex și ține conferințe pe diverse teme. Toate acestea îi aduc un venit lunar de circa 20.000 de euro, însă tot din această suma de bani trebuie să-și plătească colaboratorii și angajați..