Carrefour România face angajări masive. Sunt disponibile peste 600 de joburi, ce salarii vor fi
Unul din jucătorii importanți pe piața europeană este și gigantul francez Carrefour. Conform unor date recente, acțiunile Carrefour au scăzut în aprilie cu aproape 4%. Scăderea venea după raportarea vânzărilor din primul trimestru. Raportul a arătat o performanță slabă pe principala sa piață franceză, umbrind creșterea mai robustă din Brazilia. O surpriză a fost și lansarea unui fond de capital de risc dedicat startup-urilor din domeniul comerțului cu amănuntul digital. Conform oficialilor, fondul va investi inițial 80 de milioane de euro prin preluarea unor participații minoritare în startup-uri emergente cu potențial ridicat din Franța și din întreaga lume, inclusiv pe piața românescă.
Gigantul francez Carrefour și investițiile pe piața românească
Ca pentru mulți retaierli de pe piața românească, și nu numai, ultimii doi ani au însemnat o scădere a veniturilor directe, din lanțurile de magazine.
Pe de altă parte, ca urmare a restricțiilor, Carrefour a investit major în comenzi în sistemul online. Ponderea clienților în această perioadă, prin comenzile online a crescut considerabil.
Pe de altă parte, Julien Munch, CEO Carrefour Romania spune că anul 2021 a fost un an foarte provocator pentru Carrefour România.
Au existat evoluții imprevizibile, iar luna decembrie s-a dovedit o lună decisivă pentru companie în ceea ce privește rezultatele.
„Au fost multe schimbări și nu am eșuat niciodată în a reevalua, regrupa, reajusta. De exemplu, am schimbat programul magazinelor noastre cu un start mai devreme. Am oferit livrare gratuită pentru comenzile online prin Bringo în contextul ultimelor restricții.
Ca parte a acestui proces de adaptare, am continuat să digitalizăm și să automatizăm procesele, pentru a-i ajuta pe angajații noștri să se concentreze pe sarcini cu valoare adăugată, iar pe clienții noștri să aibă sesiuni de cumpărături sigure și rapide”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România, pentru The Diplomat-Bucharest.
Francezii fac propriul târg de joburi în România
Având în vedere rezultatele anului trecut, dar și ridicarea restricțiilor, Carrefour a decis să-și schimbe strategiile și viziunea pentru anul 2022. Așa se face că au decis să investească în noi locații, asta însemnând noi locuri de mucă.
Pentru a putea controla mai bine afluxul de potențiali candidați, Carrefour a decis să gestioneze lucrurile generând propiul Târg de job-uri. În oferta companiei sunt cel puțin 600 de noi locuri de muncă, conform celor de la Economica.net.
„Lansarea unui târg de joburi Carrefour este un pas important, dar natural în același timp. Este pentru un ecosistem în permanentă dezvoltare și în linie cu statutul nostru de angajator de top cu peste 17.000 de colegi la nivel național.
Noua inițiativă reflectă viziunea noastră privind resursele umane, construită pe principiul conectării oamenilor cu cele mai bune oportunități pentru ei, oferindu-le transparență și consiliere din prima clipă”, a declarat Alina Gamauf, membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
Noile oportunități sunt în toate segmentele de business ale Carrefour de pe piața românească. Vorbim aici de posturi în locațiile de tip hipermarket, supermarket și express. Noi oportunități sunt și în magazinele Supeco, din București și Ilfov.
Târgul are loc în zilele de 6 și 7 mai, adică mâine și poimâine.