Selly a intrat în atenția tuturor, de curând, și după colaborarea cu Dorian Popa. Cei doi au scos împreună și o piesă, foarte apreciată de către cei care îi urmăresc activitatea vloggerului, încă din prima zi. Tot în ultima perioadă, tânărul a devenit mai cunoscut decât era deja și după incidentul rutier în care a fost implicat, după ce și-a avariat mașina de zeci de mii de euro, pe care abia și-o cumpărase. De asemenea, fiind criticat de către CTP, acesta i-a răspuns obraznic jurnalistului, într-un videoclip lansat zilele trecute.
Selly, pe numele său Andrei Șelaru, are vârsta de 18 ani, fiind născut pe data de 28 februarie 2001. Cu câteva zile în urmă, a lansat o nouă piesă, prin care i-a răspuns în gazetarului Cristian Tudor Popescu, după ce acesta l-a criticat pentru că și-a accidentat autoturismul Mercedes CLS 2019. Pentru a achiziționa acest bolid, odată ce și-a luat carnetul de șofer, Selly a plătit suma de 70.000 de euro. Costurile reparației vor fi și ele pe măsură, fiind estimate la suma de cel puțin 5.000 de euro.
Adolescentul a căpătat o foarte mare popularitate, datorită canalului său de YouTube, într-un timp cât se poate de scurt. Totodată, în mediul online, acesta a ajuns să fie supranumit și cel mai cunoscut vlogger român. În prezent, Andrei Șelaru are nu mai puțin de 2,4 milioane de subscriberi pe această platformă. Celebritatea sa a venit și datorită concertelor pe care le-a susținut alături de trupa 5GANG, din care face parte ca membru fondator. Selly și-a început proiectul de pe YouTube în anul 2012, atunci când a început să dezbată în fața camerei de filmat diverse teme de interes general și de actualitate, în rândul tinerilor. Acesta a trecut de pragul de un milion de euro, în ceea ce privește încasările din publicitate. De asemenea, se află în topul preferințelor tinerilor din România și când vine vorba de muzică, pentru că încasările din urma a doua concerte i-au adus lui Selly sume uriașe.
„În principiu sunt trei surse de venit: direct din ad sense, cel mai mic venit. După accea sunt campaniile publicitare, sunt reclame pe care le faci tu, direct cu companii. Acum fac doar cu branduri pe care eu le consum. Am ajuns şi să refuz propuneri, vin multe”, povestea adolescentul, cu câteva luni în urmă, într-o emisiune TV.