Brigitte și soțul său, Florin Pastramă, au ales să petreacă noaptea de Revelion în Poiana Brașov, însă experiența s-a transformat într-o dezamăgire totală. După ce s-au întors din Dubai pentru a sărbători în țară, Brigitte a povestit despre problemele pe care le-a întâmpinat la hotelul unde a făcut rezervarea.
Brigitte Pastramă a dorit să marcheze trecerea în noul an într-un loc special, motiv pentru care a rezervat o masă la un hotel de lux din Poiana Brașov. Însă, potrivit vedetei, condițiile au fost departe de așteptări.
„Cea mai proastă experiență a vieții mele”, a scris Brigitte pe rețelele de socializare, explicând că a fost plasată într-un colț de la balconul unei săli de evenimente, departe de atmosfera festivă.
„Am întrebat când am făcut rezervarea dacă locul este în sala principală a hotelului. M-am trezit într-un balcon, într-un colț, fără să mi se spună ce condiții vor fi. Este un sentiment urât și nu recomand nimănui să facă Revelionul aici!”, a povestit ea.
Nemulțumirile nu s-au oprit aici. Brigitte a criticat dur atât calitatea mâncării, cât și serviciile primite.
„Cel mai odios Revelion EVER! Mâncarea a fost rece, iar șeful de restaurant a cerut șpagă pentru a ne oferi locuri mai bune. Am fost tratați cu lipsă de respect pentru că eram doar noi doi, fără să oferim bani în plus. Am ajuns într-un balcon aglomerat, cu mese lipite, fără să vedem scena sau sala de jos.”
Vedeta și-a exprimat frustrarea și față de personalul hotelului, pe care îl acuză de minciună. „Am vorbit cu o persoană care s-a prezentat drept manager de vânzări, dar era doar o recepționeră. Am fost mințiți de la început până la sfârșit. Am venit din Dubai să ne simțim bine, nu să ne stricăm Revelionul!”, a mai spus Brigitte.
Brigitte Pastramă a încheiat relatările cu un apel pentru transparență și respect din partea organizatorilor de evenimente. Vedeta a declarat că își dorește ca experiența ei să fie un avertisment pentru alții, astfel încât să evite situații similare în viitor.