Răsturnare de situație! Ce se întâmplă la scurt timp după scandalul de la începutul lunii, când mii de români au rămas blocați pe aeroporturi din întreaga Europă. Conducerea companiei Blue Air anulează noi bilete de avion. Evenimentul survine chiar după ce reprezentanții companiei au informat că își propun să reia zborurile începând cu data de 10 octombrie.
În urmă cu aproape o săptămână, compania aeriană Blue Air a emis un comunicat de presă în care își cerea scuze pentru situația creată la începutul toamnei. Atunci, mii de români au rămas blocați pe aeroporturi din întregul continent european. Iar asta din cauză că societatea a anulat o mulțime de zboruri.
Conducerea Blue Air a prezentat scuze, la acea vreme. Reprezentanții societății au recunoscut lipsa de competență în îndeplinirea obligațiilor pe care și le-au asumat inclusiv față de angajați și parteneri comercial. În același comunicat, societatea a arătat că „își propune” să reia zborurile. Termenul oferit de companie a fost 10 octombrie.
Până atunci, călătorii au fost sfătuiți să nu mai piardă timpul pe aeroporturi. Zborurile Blue Air nu vor putea fi operate, a arătat conducerea Blue Air. Asta până când s-a aflat că este foarte posibil ca acestea să fie reluate la o dată mult mai târzie. Cel puțin, asta ar putea reieși din mesajele primite de o parte dintre clienții companiei aeriene.
Mai mulți români care au cumpărat bilete de avion pentru începutul lunii noiembrie au primit mesaje din partea Blue Air în care au fost anunțați că zborurile au fost anulate.
„Regretăm să vă informăm că, din motive operaționale, zborul dvs. 0B1124, de la Bruxelles la București, pe 2022-10-23, ora de plecare 21:50, a fost anulat”, se arată într-un mesaj primit de un client Blue Air, potrivit G4Media.
Reprezentanții companiei au pus la dispoziția clienților trei opțiuni la care pot să apeleze, pentru a ieși cu bine din această situație. Prima se referă la modificarea gratuită a datei zborului. A doua, la anularea rezervării și solicitarea rambursării biletului în portofelul electronic. La suma cu pricina se va adăuga un bonus de 25 de procente din valoarea rambursabilă.
Bonusul de 25 de procente va fi disponibil în contul clientului timp de maximum zece zile. Bineînțeles, după momentul încărcării portofelului electronic.
A treia opțiune la care pot apela clienții cărora li s-au anulat zborurile de la începutul lunii noiembrie 2022 prevede anularea rezervării și solicitarea rambursării biletului de zbor prin aceeași modalitate amintită mai sus.