Poșta Română încearcă să țină pasul cu prezentul. Înainte de Black Friday la eMAG, serviciul național de curierat are o veste bună pentru ce cumperi.
Poşta Română a lansat pe 12 noiembrie un serviciu intitulat PostCollect Retur 30. Prin intermediul acestui serviciu, clienţii pot returna în termen de 30 de zile produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays. Cum te va ajuta acest lucru.
Poşta Română preia produsele pe care clienţii doresc să le returneze în termen de 30 de zile de la achiziţie, le transportă şi le livrează la adresele indicate de către beneficiar. Acest serviciu va fi disponibil în peste 500 de oficii PostCollect din toată ţara.
Trebuie doar să mergi într-unul din cele peste 500 de oficii poştale PostCollect, cu produsul ambalat, la fel ca și coletele poştale. Dai numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur. Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este în jur de trei zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii în subunitatea poştală, conform reprezentanţilor Poştei Române.
Trimiterile PostCollect „Retur 30” se pot monitoriza prin Track&Trace, pe site-ul Poştei Române, de la prezentare, până la livrarea către beneficiar.
Mircea Tudosie, directorul general al Poștei Române, spune că își dorește să atragă cât mai mai mulţi retaileri online care să-şi livreze mărfurile prin PostCollect. Și că returul produselor prin intermediul Poştei Române vine ca o continuare firească a serviciului PostCollect, care s-a dovedit un serviciu de succes şi care a meritat dezvoltat, tocmai pentru a face din el un produs complet.
PostCollect este soluția click&collect a Poştei Române dedicată magazinelor online medii si mari (cu peste 1000 de comenzi/luna). Acesta oferă clienţilor o soluţie comodă şi fără stres de a intra în posesia comenzilor făcute. Destinatarul comenzilor îşi alege direct din site-ul magazinului online oficiul poştal unde vrea să primească coletul, se duce la ghişeul dedicat PostCollect şi îşi ridică produsul comandat. Programul de lucru este extins (seara şi în weekend), iar clienţii PostCollect au prioritate, deci nu vor aştepta, potrivit Poștei Române.