Banca Transilvania, mesaj pentru clienții din România. Toți trebuie să afle ultimul anunț

de: Năstase Mirabela
13 01. 2022

Banca Transilvania are un mesaj pentru clienții din România. Toți trebuie să afle ultimul anunț. Banca trage un semnal de alarmă, chiar la început de an 2022, iar mesajul este unul cât se poate de serios. Acest mesaj vine în contextul în care atacurile hackerilor s-au înmulțit în ultima perioadă.

Banca Transilvania, mesaj pentru clienții din România

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din Europa de Sud-Est, în funcție de valoarea activelor, astfel că dorește să le ofere clienților săi siguranța necesară. Pentru asta, oficialii au transmis un mesaj prin care îi roagă să fie extrem de atenți la tranzacțiile făcute. Mai exact, cleinții trebuie să fie atenți ca unele plăți să nu se dubleze cumva, cu „ajutorul” unor hakeri.

Așadar, clienții acestei bănci sunt sfătuiți să se uite cu mare atenție la tranzacțiile care sunt făcute din conturile pe care le au la bancă, la ora actuală. Această bancă le pune la dispoziția clienților săi mai multe metode. Metodele se pot folosi pentru a verifica rapid tranzacțiile care au fost realizate care au fost făcute pentru conturile care nu le aparțin clienților, iar grație lor se pot descoperi tot ceea ce a fost transferat, fie că clienții au știut despre această tranzacție sau nu.

Mare atenție la tranzacții!

Aceste instrumente care sunt puse la dispoziție de bancă sunt: BT Pay, BT Visual Help, NeoBT, Apple Pay, Google Pay, BT24 Mobile Banking si Internet Banking. Ele sunt cele mai la îndemână metode, dacă, în calitate de client, vrei să verifici istoricul tranzacțiilor, însă există și linia de suport telefonic, unde puteți solicita oricând ajutorul.

Prin utilizarea aplicațiilor, se pot proteja mult mai bine economiile de-o viață. Nu strică însă mai multă atenție atunci când se utilizează internetul și datele personale, întrucât kackerii pot întinde capcane periculoase, care se pot lăsa instant fără banii din cont.

Un atac de phishing are loc atunci când cineva încearcă să te determine să îi dezvălui online informații cu caracter personal. Atacurile de phishing au loc de regulă prin e-mail, prin anunțuri sau prin site-uri care arată la fel ca site-urile pe care le accesezi în mod obișnuit. De exemplu, poți primi un e-mail care arată ca și cum ar fi de la banca ta, în care ți se solicită să confirmi numărul contului bancar. Atunci când se vor solicita parole, trebuie să realizezi că acela este un atac de tip phishing și te afli în pericol.