În ultima vreme, foarte mulți oameni au picat în plasa capcanelor întinse de hackeri. În urma atacurilor cibernetice, foarte mulți oameni au rămas fără bani în cont. Fără să știi, poți fi victima unor astfel de atacuri. Pentru a preveni astfel de situații, băncile vin în ajutorul nostru cu o serie de sfaturi.
Atacurile cibernetice din ultima perioadă îi pun pe mulți români în situația de a-și lua anumite măsuri de prevenție. Acțiunile de tip scam, îi pot lăsa pe români fără bani în cont. Cei care nu vor să pice în astfel de capcane, pot implementa anumite măsuri de securitate.
Și băncile mari se confruntă cu astfel de probleme. Iar, din acest motiv reprezentanții băncilor au transmis o serie de recomandări pentru clienții lor. Printre băncile care sunt preocupate de siguranța clienților se numără și ING Bank.
Te-ar putea interesa și: Ce reprezintă numerele de pe cardurile bancare, de fapt. Milioane de români le folosesc fără să știe asta
Fără dar și poate, siguranța ar trebui să fie pe primul loc. Reprezentanții băncii ING îi sfătuiesc pe români să fie cu băgare de seamă. Potrivit băncii, românii au la dispoziție funcția Home’Bank.
Cu ajutorul acestei funcții, clienții pot vedea locurile în care sunt salvate cardurilor lor pentru efectuarea unor plăți ulterioare. Prin intermediul acestui serviciu, clienții ING au posibilitatea de a șterge token-ului asociat direct din Home’Bank, dacă nu doresc să mai aibă pe listă anumiți comercianți.
„Pentru siguranţa online a clienţilor, ING a lansat o nouă funcţionalitate în Home’Bank: utilizatorii pot vedea pe ce site-uri şi în ce aplicaţii sunt salvate cardurile lor pentru plăţi ulterioare. În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienţii ING pot şterge token-ul asociat acelor comercianţi direct din Home’Bank”, se arată în comunicatul companiei.
De regukă, acest Token este utilizat pentru un nivel sporit de securitate. Prin intermediul acestei funcții, clienții pot vizualiza ultimele 4 cifre ale token-ului, dar și numele comerciantului unde sunt salvate datele cardului tău. Totodată, ING pune la dispoziția clienților săi funcție 3DSecure, un standard internațional care are ca scop reducerea fraudelor din e-commerce. Acesta funcționează asemenea unui filtru de protecție.
Te-ar putea interesa și: Românilor le dispar banii de pe card. O nouă fraudă online păcălește mii de utilizatori în fiecare zi