Cu doar câteva zile înainte de împlinirea a trei decenii de la momentul primei emisii, Antena 1 a dat lovitura pe piața media. La final de noiembrie, postul ce aparține trustului Intact a bifat recordul anului 2023 în audiențe. Ce au transmis reprezentanții televiziunii.
Un motiv de mândrie i-a adunat pe români în număr mare în fața micului ecran, iar televizoarele celor mai mulți au fost deschise, marți seara, pe Antena 1.
Postul și-a schimbat programul obișnuit, difuzând, în locul unei noi ediții a reality show-ului America Express, meciul România – Elveția, partidă la finalul căreia tricolorii au celebrat calificarea la Euro 2024 fără nicio înfrângere în grupă.
Meciul s-a impus ca lider incontestabil în rândul telespectatorilor, aducând recordul anului 2023 în audiențe . Miercuri, 22 noiembrie, reprezentanții postului au transmis datele furnizate de Kantar Media.
„Astfel, conform Kantar Media, meciul România – Elveţia, difuzat aseară în intervalul 21:48 – 23:41, s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, pe toate targeturile şi a înregistrat un record la nivelul întregii pieţe TV în 2023.
Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, partida România – Elveţia a înregistrat, pe întregul interval orar, 15.3 puncte de rating și 48.9% cotă de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat atunci doar 3.8 puncte de rating şi 12% cota de piaţă. Meciul tricolorilor a ocupat prima poziţie şi la nivelul publicului urban, segment pe care a înregistrat 14.9 puncte de rating și 40.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV a ocupat abia locul 3 în clasamentul audienţelor, cu 3 puncte de rating şi 8.3% cotă de piaţă.”
Te-ar putea interesa și: Cine sunt concurenţii Power Couple. Show-ul de pe Antena 1 supune cuplurile la provocări de neimaginat. Oana Matache şi Radu Siffredi, printre participanţi
În minutul de aur, înregistrat la 23:40, Antena 1 a atras peste 64% din piaţă, la nivelul publicului comercial, peste 2,6 milioane de telespectatori.
„Clasamentul se păstrează şi la nivelul întregii ţări, segment pe care meciul a fost prima opţiune de vizionare, cu 13.5 puncte de rating şi 38% cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV a ocupat din nou locul al treilea, cu 3.7 puncte de rating şi 10.5% cota de piaţă.
În minutul de aur, 23:22, partida tricolorilor a fost urmărită de peste 2.6 milioane de români. Totodată, Antena 1 s-a impus ieri ca lider detaşat de audiență pe întreg intervalul orar Prime Time, pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, dar şi pe segmentul urban.”
Te-ar putea interesa și: Irina Fodor, despre noii juraţi de la Chefi la cuţite. Ce se întâmplă cu show-ul de pe Antena 1 după plecarea celor trei chefi