Alimentele care topesc grăsimea de pe abdomen. Toți românii trebuie să le consume zilnic

Alimentele care topesc grăsimea de pe abdomen. Toți românii trebuie să le consume zilnic
Alimentele care topesc grăsimea de pe abdomen. Toți românii trebuie să le consume zilnic/ foto: pixabay

Mihaela Bilic este unul dintre cei mai cunoscuți medici nutriționiști de la noi. Pentru că cele mai multe persoane se întreabă care sunt alimentele care topesc rapid grăsimea de pe abdomen, Mihaela Bilic a venit cu explicații în acest sens.

Nutriționistul recomandă să nu declarăm război mâncării, ci să ne împrietenim cu aceasta. Astfel, Mihaela Bilic vine în ajutorul celor care au strâns un număr impresionant de kilograme în plus.

Alimentele care ne ajută să slăbim eficient și rapid

Aceasta a detaliat alimentele care ne pot scăpa de grăsimea de pe abdomen, dar și cele care pot face mai mult rău organismului. Printre alimentele care nu sunt indicate în cazul în care vrem să slăbim se numără șnițele, chiftele, fast-food, smântână, mezeluri sau margarina.

Pe de altă parte, alimentele bune de consumat în procesul de slăbire sunt laptele, peștele, iaurtul, ciorbele și carnea slabă.

Mihaela Bilic a precizat că regula de aur în slăbit este cea a celor trei mese principale pe zi.

‘Efortul de digestie a alimentelor şi mâncatul lor la intervalul patru sau cinci ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există o singură masă şi aceea seara’, a explicat Mihaela Bilic, scrie Adevărul.

În plus, alimentele care favorizează depunerea stratului de grăsime pe talie sunt alcoolul și zahărul. Orezul, fructele, pâinea, pastele sau cartofii nu ar trebui să fie consumate după ora 18, datorită faptului că după această oră, glucidele se transformă mai repede în grăsime. Pentru masa de seară este recomandat să consumați carne slabă cu legume.

Sfaturi de la Mihaela Bilic

Mihaela Bilic a dezvăluit că oamenii ar trebui să înceteze să mai caute combinaţii ştiinţifice care să topească grăsimea și să fie mai atenți la cantitățile de mâncare. De aceea, este esențial să reduceți cu 30 la sută sau chiar la jumătate porţiile, chit că mâncați sarmale sau pâine.

De asemenea, o altă regulă de bază este să vă disciplinați și să vă opriţi după câteva bucăţele. Este de preferat să învățăm să savurăm fiecare înghițitură și să constatăm că plăcerea satură, nu îngraşă.

Este mai bine să slăbim lent și definitiv, decât rapid și de scurtă durată.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI