Alimentele care te scot din depresie. Toți românii trebuie să le mănânce zilnic

Alimentele care te scot din depresie. Toți românii trebuie să le mănânce zilnic
Alimentele care te scot din depresie. Toți românii trebuie să le mănânce zilnic

Un studiu recent a descoperit și publicat lista cu alimentele care te scot din depresie. Cu toate că medicii îți spun imediat să treci pe pastile, pentru orice afecțiune, iată că această boală neagră și urâtă poate fi alungaă mâncând.

Conform studiului realizat de revista Molecular Psychiatry, între depresie și dietă este o legătură strânsă. Se pare că alimentația zilnică a fiecărui om este la fel de nocivă precum fumatul sau chiar poluarea din orașul în care locuiește.

Alimentele care te scot din depresie

Conform specialiștilor, riscul de a intra în depresie crește pe măsură ce noi, oamenii, nu mai avem grijă de ceea ce mâncăm. Pe românește, prea mult zahăr și prea multe grăsimi ne influențează în mod negativ sănătatea fizică și starea mentală.

Zahărul și grăsimile dăunează organismului uman la fel de mult ca fumatul, obezitatea și poluarea. Cercetătorii susțin că medicii ar trebui să discute despre importanța alimentelor sănăoase în toate aspectele sănătății fizice ale pacientului.

Toți românii trebuie să le mănânce zilnic

Alimentele care te scot din depresie. Toți românii trebuie să le mănânce zilnic
Alimentele care te scot din depresie sunt extrem de sănătoase

Tot ei susțin că te poți feri de depresie dacă optezi pentru o dietă mediteraneană. Pe scurt, trebuie să consumi mai des alimentele ca: pește, nuci, legume și fructe. Pe lângă slăbit și ținut depresia la distanță, această dietă echilibrată poate ajuta la prevenirea infarctului miocardic, a AVC-ului, a diabetului de tip 2 sau a decesului prematur.

Ce alimente luptă cu depresia

  • legume: morcovi, ceapa, broccoli, spanac, kale, usturoi, etc.
  • fructe: mere, banane, portocale, struguri;
  • fructe de padure: capsuni, afine, etc.
  • legume congelate: alege combinatii cu legume sanatoase;
  • leguminoase: linte, fasole boabe, naut, etc.
  • nuci: migdale, nuca, caju, etc.
  • seminte: de floarea-soarelui, de dovleac, etc;
  • condimente: sare de mare, piper, turmeric, scortisoara, etc.
  • peste: somon, sardine, macrou, pastrav.
  • creveti si crustacee (alte fructe de mare, dupa preferinte).
  • cartofi si cartofi dulci;
  • branza,
  • iaurt grecesc
  • carne de pui
  • oua,
  • masline,
  • ulei de masline extravirgin.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI