Alimentele care nu te îngrașă, dar îți tin de foame. Româncele le consumă dimineața, la birou

Alimentele care nu te îngrașă, dar îți tin de foame. Româncele le consumă dimineața, la birou
Alimente care nu te îngrașă și nu te îngrașă

Dacă ești toată ziua plecat sau lucrezi la birou și nu știi ce să mai mănânci, uite o listă cu alimentele care îți țin de foame! Ce ai putea să consumi în timpul muncii sau chiar la prima masă a dimineții?

Alimente care nu te îngrașă și țin de foame: Alternativa bună pentru masa la birou

Alimentația este una dintre cele mai importante, alături de sport. Din păcate, stilul de viață extrem de alert îi duce pe unii dintre oameni pe un drum greșit. Mulți dintre români trec peste prima masă, care este cea mai importantă, nu beau apă suficientă sau consumă alimente care cu adevărat nu le hrănesc organismul. Din păcate, cei care își petrec o mare parte din zi la birou sunt cei care au de suferit.

Nu este vorba doar de problemele fizice pe care le vor întâmpina peste anii stați exclusiv pe scaun, cu mâna pe mouse și în fața calculatorului, dar și despre mâncarea pe repede înainte pe care sunt nevoiți să o mănânce. Câteodată e vorba despre fast-food, despre care gândesc doar că este ceva rapid care nu poate să fie atât de nociv, dar cu adevărat este. Alteori nu mănâncă ore întregi, iar când au răgaz aleg mâncare care să le dea satisfacția că au consumat cât pentru 2 mese, lucru care nu este deloc benefic.

Alimente care îți țin de foame și nu îngrașă. Perfecte de consumat la birou
Alimente care îți țin de foame și nu îngrașă. Perfecte de consumat la birou

Ce trebuie să mănânci?

Semințe – țin de foame, sunt o combinație de acizi grași și fibre solubile și le poți adăuga peste salate, supe creme sau iaurturi.
Legume verzi – Au o valoare nutritivă mare, puține calorii și țin de foame.
Sucul de legume – Sucurile de morcovi, țelină, cartraveți sau alte legume sunt foarte sănătoase, sățioase și pline de vitamine, antioxidanți și minerale.
Ovăzul – Conține carbohidrați, te face să te simți sătulă și ajută la un tranzit intestinal sănătos.
Ceai verde – Reduce pofta de dulce sau sărat și împiedică dezvoltarea celulelor grase.
Migdale – Sunt pline de antioxidanți, vitamina E și magneziu și suprimă pofta de mâncare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI