Imaginează-ți că ai spart, din greșeală, o sticlă scumpă de șampanie într-un supermarket. Primul gând care îți vine în minte este acela că va trebui să o plătești, dar nu te grăbi încă să scoți banii din buzunar. Iată ce ai de făcut, de fapt, într-o astfel de situație. Cu siguranță nu știai asta!
Orice persoană poate, la un moment dat, să spargă accidental un produs într-un supermarket. Şi tocmai din acest motiv, este bine să ştii ce spune legea cu privire la acest subiect.
Ei bine, cumpărătorul care atinge, din greșeală, o sticlă și o sparge ar trebui să verifice dacă angajații supermarketului au amplasat-o corect. Conform legii, este obigatoriu să existe o bară de protecție la raionul cu băuturi pentru a stabiliza produsele.
Absența acestora poate duce la accidente precum spargerea sticlelor. În acest caz, vina îi aparține lucrătorului comercial, nu clientului. Iată și alte reguli pe care trebuie să le respecte conducerea supermarketului:
Citește și Cum fură românii din supermarketuri. O femeie a reuşit să ia produse de 10 ori fără să fie prinsă!
În cazul în care ți se cere să plătești daune pentru produsele sparte, poți solicita cartea de reclamații. Explică acolo modul în care s-a produs incidentul.
În cazul în care nu ajungi la o înțelegere, poți lua legătura în orice moment cu Agenția pentru Protecția Consumatorilor pentru a clarifica situația.
Citește și Alimentul de bază care s-a scumpit cel mai mult în România. INS a făcut anunțul surpriză!