UiPath vrea să devină un Google sau Facebook al României. Compania a fost listat la New York, ceea ce a dus la creșterea valorii la aproape 40 de miliarde de dolari.
Gigantul Accel, cunoscut pentru prima investiție în Facebook, i-a dat dreptate lui Daniel Dines cu faptul că firma poate fi pusă în galeria celor mai tari tranzacții ale sale.
Investiția Acces a fost de 172 de milioane de dolari, iar acum UiPath valorează aproape 7 miliarde de dolari. Șeful UiPath a vorbit despre cum start-upul lui a ajuns la o evaluare de un miliard de dolari, afirmând că își dorește ca UiPath să fie un fel de Google sau Facebook în România.
„UiPath este alături de Facebook, Slack sau CrowdStrike una dintre cele mai de succes investiţii din istoria Accel, Listarea UiPath pe Bursa NYSE constituie un moment istoric pentru România, pentru Europa, cât şi pentru piaţa globală de software”, spune Andrei Brașoveanu.
Accel a venit cu o investiție de 172 de milioane de dolari, iar acum a devenit cel mai mare acționar extern al companiei. În plus, Accel a vândut 5% din acțiunile existente la data IPO-ului, însă și-au păstrat majoritatea acțiunilor.
„Noi am investit pe parcursul parteneriatului nostru cu UiPath un total de 172 de milioane de dolari (am condus Series A, Series B şi am participat în rundele următoare), cu Accel devenind cel mai mare acţionar extern al companiei.
Valoarea totală a investiţiei noastre în acest moment este de peste 7 miliarde de dolari, reprezentând un multiplu de peste 40x faţă de sumă investită, şi de peste 400x faţă de investiţia iniţială.
Noi am vândut 5% din acţiunile existente la data IPO-ului, păstrând în continuare majoritatea acţiunilor noastre”, a declarat Andrei Brașoveanu, partener în cadrul biroului din Londra al Accel.