Afacerea cu care o româncă a dat lovitura. Vinde un singur produs cu până la 550 de lei, toate doamnele râvnesc la aşa ceva

de: Năstase Mirabela
14 09. 2022

Cu o investiție de doar 200 de euro, o româncă a pus bazele unei afaceri cu care a dat lovitura. Afacerea se bucură de un mare succes în România, însă ținta vizată pentru următorii trei ani este extinderea și pe piaţa internaţională. Antreprenoarea dezvăluie că anul trecut, cifra de afaceri a business-ului ei a ajuns la aproximativ 19.000 de euro (circa 95.000 de lei) şi este într-o continuă creştere. Ea vinde un singur produs cu până la 550 de lei și toate doamnele râvnesc la aşa ceva!

Afacerea cu care o româncă a dat lovitura

Claudia Hărăbor, căci așa se numește antreprenoarea româncă, a pus bazele brandului CMOOD acum opt ani, brand sub care produce genţi din piele, rafie şi răchită, într-un atelier din București. Gențile sale pot fi personalizate, iar fiecare clientă își poate alege culoarea, accesoriile sau tipul de piele. Preţurile pornesc de la 370 de lei şi ajung până la 550 de lei pentru un produs. Clientele se dau în vânt după ele!

„CMOOD este un brand românesc înfiinţat în 2014 care îşi propune genţi minimaliste, cu accent modern adus de accesorii aurii sau argintii, de barete mixte scurte şi lungi, oferind posibilitatea de a personaliza produsele deoarece eu m-am lovit întotdeauna de această variantă de a-mi personaliza geanta şi am dorit să creez şi variante care pot fi purtate atât ziua, cât şi seara.

Mi-am dorit ca genţile să fie relativ simple, versatile. Clientele mele m-au întrebat mereu dacă diverse genţi pot fi purtate atât pe timp de zi, cât şi seara, la un eveniment.

Asta mi-am propus să duc cu aceste genţi – versatilitate. Dacă voi continua cu aceeaşi creştere de până acum, îmi propun să mă extind şi internaţional în următorii trei ani”, a declarat Claudia Hărăbor, potrivit zf.ro.

O nouă colecție de genţi şi huse pentru laptop, în această toamnă

Antreprenoarea româncă a dezvăluit că și-a propus să creeze și genți pictate manual, lucrând cu materiale inspirate din natură, precum răchita sau rafia.

Gențile sale se vând doar online și ajung la client în aproximativ 8-10 zile lucrătoare. Sub brandul CMOOD, gențile se vând aproximativ 60-70 de produse pe lună. Românca are planuri mari și pentru perioada următoare: lansarea unei noi colecţii de genţi şi huse pentru laptop.

„Toamna aceasta vrem să lansăm o colecţie de genţi şi huse pentru laptop. Clientele lucrează remote din oraş şi îşi doresc o geantă pentru laptop altfel decât cea clasică.”, a declarat Claudia Hărăbor, absolventă de Sociologie, pasionată de styling vestimentar.