Vedete ca Alexandra Ungureanu dau garanția calității produselor vândute prin afacerea cu care o româncă a dat lovitura în România. Compania are o cifră de afaceri 12 milioane de euro. Este cotată ca una de nișă în branșa în care activează. Tânăra Oana Groza s-a implicat direct în afacerea de familie, care astăzi a ajuns la 30 de magazine pe plan local.
Imediat după Revoluția din 1989, mai exact în 1992, pe plan local doi antreprenori români demarau o afacere de producție în lumea bijuteriilor. Este vorba de familia Groza, iar afacerea acesteia activează sub numele de Grupul STIL & ExQuisite Diamonds.
Maria Groza, astăzi CEO-ul grupului, risca în urmă cu 30 de ani totul lansându-se în acest domeniu exclusivist. La acel moment afacerea Mariei Groza se axase doar pe producția de bijuterii, având un atelier în orașul Râmnicu Vâlcea.
Astăzi, având în vedere faptul că lucrurile au evoluat, grupul deține pe plan local 30 de magazine. Unele dintre ele sunt regăsite și mall-urile din România. Bijuteriile produse la Râmnicu Vâlcea sunt doar pentru magazinele deținute de grup, sub brandu-urile Bijuteria Stil şi Exquisite Diamonds. Recent, CEO-ul companiei a fost invitată să vorbească despre succesul afacerii sale, la ZF, declarând că:
„La începuturile democraţiei româneşti, nu visam că peste 30 de ani o să ajungem să fim un brand naţional.
Am analizat cifrele activităţii noastre şi am văzut că circa 70.000 de cupluri au ales să poarte bijuteriile noastre, mai exact şi-au cumpărat verighetele de la noi.“, spune Maria Groza. pentru ZF.
Odată cu creșterea cifrei de afaceri, era nevoie de un suflu nou în cadrul companiei. Așa se face că fiica Mariei Groza, Oana Groza, a decis să renunțe la meseria pentru care se pregătise, cea de medic, implicându-se direct în afacerea de familie.
În vârstă de 32 de ani, Oana Groza, deși medic apreciat, spune că a decis să intre în afacere pentru că are „Oportunitatea de a crea bijuterii în România, piese unicat care vor fi transmise peste generaţii, care adună povesti şi leagă jurăminte, mă motivează în fiecare zi.”
De profesie medic specialist medicină de familie, Oana Groza spune că a luat o decizie bună, atunci când a intrat alături de mama sa în business-ul cu bijuterii. Oana Groza spune că nu prea mai are timp de nimic și că „Implicarea recentă de 100% în businessul familiei şi dorinţa de a acumula o mare cantitate de informaţii noi mă ţine predominant la sediul nostru din Râmnicu-Vâlcea.”
În 2022 compania are o cifră de afaceri de 12 milioane de euro și 200 de angajați. În ceea ce privesc planurile de viitor, Maria Groza spune că „Nu există centre comerciale în care să fim cu amândouă brandurile, dar intenţionăm să facem acest lucru. Deja am semnat un contract cu un mall, unde vom merge cu ambele branduri. Ele se completează, nu concurează unul pe celălalt”.