Restaurantele au secrete pe care unii dintre clienți nu ar vrea să le afle pentru nimic în lume. Care este adevărul despre alimentele pe care le mănânci la restaurant. Un chelner divulgă tot din casă. Ce se primește de mâncare după ora 20:00.
Toate restaurantele au secrete pe care personalul le ferește de clienți, însă cu ajutorul unei liste poți să afli ce anume nu trebuie să comanzi într-un restaurant sau ce se întâmplă cu adevărat în spatele uşilor bucătăriilor.
Emisiunea „Good Morning America” şi revista americană Reader’s Digest s-au unit împreună pentru a dezvălui secretele pe care niciun angajat al vreunui restaurant nu le-ar spune clienţilor săi.
Aceștia au făcut o listă de pe care putem afla ce anume nu trebuie să comandăm într-un restaurant sau ce se întâmplă cu adevărat în spatele uşilor bucătăriilor.
Secretele sunt dezvăluite din interior, de chelneri ai restaurantelor americane care admit că îşi înşală cu regularitate clienţii.
Un angajat a susţinut că i-ar spune unui client vegetarian că un anumit fel de mâncare nu conţine carne, indiferent dacă este sau nu adevărat, numai pentru a face vânzare.
De asemenea, o chelneriţă din Kansas; SUA, a dezvăluit că după orele 20:00 vinde numai cafea decafeinizată, pentru a nu fi nevoită să mai spele două cafetiere.
„Aduc la masă 12 căni de cafea, iar unor clienţi le spun că este cafea obişnuită, iar altora le spun că este decafeinizată. Însă toate cănile au cafea fără cafeină”, a spus chelnerița despre felul în care își păcălește clienții.
În plus, laptele degresat este, de fapt, foarte rar lapte degresat. Foarte puţine restaurante, în afara celor Starbucks, folosesc lapte integral, lapte de 2% grăsime, lapte degresat sau alt tip de lapte, întrucât nu este deloc practic să ai atât de multe feluri de lapte, susţine un alt salariat al unui restaurant.
Chiar şi cele mai mai mari restaurante au secrete. Spre exemplu, la micul dejun, în 99 la sută din cazuri omleta este făcută din pudră şi nu din ouă proaspete.
Restaurantele nu joacă corect nici când vine vorba despre produsele vândute copiilor, arată lista celor de la Reader’s Digest. O chelneriţă de la un cunoscut lanţ de restaurante spus că: „Punem zahăr în produsele pentru copii pentru a le face mai apetisante. Serios. Punem zahăr mai mult chiar şi în aluatul pentru pizza destinată copiilor”.
„Peştele este adus la restaurant de două ori pe săptămână, deci cel mai bine ar fi să fie comandat de marţi până vineri. La multe restaurante, meniul special este făcut din ceea ce trebuie vândut repede înainte să se altereze.
Fiţi atenţi la supa zilei. Dacă are peşte sau este vreun fel de gumbo (fel de mâncare cu fructe de mare, carne şi legume), probabil conţine produse de care vor să scape repede”, spune un chelner de ce să nu mănânci pește la restaurant duminică sau luni.