Actul obligatoriu pe care trebuie să îl prezinţi la bancă până pe 13 noiembrie. Anunţ pentru toţi românii care au card aici
Actul obligatoriu pe care trebuie să îl prezinţi la bancă. Trebuie să mergi cu acest document la bancă până pe data de 13 noiembrie. În caz contrar, conducerea instituției bancare a anunțat că este nevoită să închidă conturile bancare ale clienților. Demersul are legătură cu normele interne ale băncii, potrivit Legii nr.129/2019 și Regulamentului BNR nr. 2/2019.
Actul obligatoriu pe care trebuie să îl prezinţi la bancă
Zeci de mii de clienți ai ING Bank trebuie să își actualizeze datele personale, potrivit prevederilor regulamentului internet. Acestea au fost explicate și în contractul încheiat între client și instituția bancară în cauză. Demersul trebuia efectuat deja, potrivit unui mesaj trimis de conducerea ING Bank clienților săi.
Totuși, ING Bank a stabilit un nou termen limită până la care trebuie să aibă loc actualizarea datelor personale. Astfel, până pe data de 13 noiembrie, clienții ING trebuie să se prezinte la bancă cu buletinul. Mulți cetățeni au primit deja un mesaj de avertisment din partea conducerii instituției bancare.
Va fi nevoie și de actualizarea informațiilor privind adresa de corespondență, țara de rezidență fiscală, locul de muncă sau numărul de telefon al clientului. Actualizarea periodică a acestor date se realizează potrivit Legii nr. 129/2019 și Regulamentului BNR nr. 2/2019.
În cazul în care clienții ING Bank nu își actualizează datele personale, reprezentanții instituției bancare vor fi nevoiți să închidă conturile bancare ale acestora. Demersul se va efectua ținând cont de situația financiară a clientului, dar și de prevederile stabilite în contractul dintre client și bancă.
Anunțul făcut de conducerea ING Bank
„Deoarece legislația bancară în vigoare ne impune revizuirea periodică a datelor tuturor clienților, te rugăm să validezi datele tale personale cât mai repede. În acest fel vei evita blocarea contului/conturilor tale. Este vorba despre informațiile din actul tău de identitate, adresa de corespondență, țara de rezidență fiscală, locul de muncă sau numărul de telefon.
Pentru că termenul până la care era important să le validezi a trecut, în acest moment accesul tău la achiziția de noi produse a fost restricționat. Dacă nu reușești să validezi datele până la 13-Noiembrie-2022, vom fi nevoiți să blocăm accesul la toate produsele pe care le deții la noi, inclusiv la contul/conturile tale. Restricția se va ridica imediat ce îți actualizezi datele.
În situația nedorită în care nu îți revizuiești datele în următoarele 3 luni, din păcate vom fi nevoiți să închidem relația contractuală, dacă situația ta financiară va permite acest lucru.
Ca bancă, avem obligația legală să obținem informații actualizate despre clienții noștri. Totul, în baza normelor interne de cunoaștere a clientelei, conform Legii nr.129/2019 și Regulamentului BNR nr. 2/2019. În acest scop, este posibil să avem nevoie și de alte informații față de setul minim menționat în legislație”, este mesajul transmis de conducerea ING Bank către clienții săi.