08 iun. 2021 | 10:04

A cumpărat de aproape 3.000 de lei de la Lidl, dar apoi a avut un șoc. Ce s-a întâmplat după ce a făcut plângere

Diverse
A cumpărat de aproape 3.000 de lei de la Lidl, dar apoi a avut un șoc. Ce s-a întâmplat după ce a făcut plângere
Odată cu evoluția pieței și a tehnologiilor, inclusiv Lidl s-a orientat și spre serviciile de vânzare online

Nu de puține ori, când mergem la cumpărături, aflăm de oferte, promoții, sau chiar chilipiruri. Celebrul lanț de supermarketuri Lidl are astfel de oferte, și clienții sunt încântați de ofertele propuse. Dar ce te faci când te lovești de incapacitatea unor angajați de a comunica. Mai ales când este vorba de sume mari. În ultima vreme Lidl și-a dezvoltat și rețeaua de vânzări online. Numai că la capitolul serviciul pentru clienți stau prost și cu zero orientate spre client. Cel puțin asta a pățit o clientă după ce a comandat prin serviciul online oferit de lanțul german de supermaketuri.

Lider mondial în piața de retail

Încă de la înființare lanțul german de supermarketuri Lidl a încercat să se orienteze către client. Având în oferta sa prețuri mici și, în general, produse de calitate, compania și-a câștigat notorietatea pe majoritatea piețelor europene. Primele sucursale Lidl au fost deschise în Ludwigshafen în anii 1970. În 1999 Lidl a fost primul discounter care a introdus case de marcat cu scaner.

În acest moment discounterul are sucursale în aproape toate țările din Europa, chiar și în SUA. Aici există aproximativ 100 de sucursale. Cu o cifră de afaceri globală imensă, are peste 190.000 de angajați în întreaga lume, iar în Germania peste 70.000, începând cu 2020.

Odată cu evoluția pieței și a tehnologiilor, inclusiv Lidl s-a orientat și spre serviciile de vânzare online. Poate din lipsa de experiență în acest segment, sau din alte motive, compania are mari probleme cu serviciul pentru clienți. Cel puțin așa reiese dintr-o relatare a unei cliente din Germania.

Un client Lidl cheltuie sume mari în magazinul online

O achiziție ar trebui să fie întotdeauna asociată cu plăcerea. Dar un client a avut o surpriză urâtă după ce a plasat o comandă mare în magazinul online al discounterului german. Clientul Lidl, probabil nu a fost mulțumit, după ce a cheltuit 600 de euro, aproximativ 3.000 de lei, prin serviciul online al discounterului. Experiența neplăcută a înfuriat clienta, încât s-a plâns pe pagina oficială de Facebook a lui Lidl.

Clienta nemulțumită de serviciile online ale retailerului a scris: „Magazinul online Lidl și serviciul pentru clienți sunt inferioare și zero orientate spre client.” Femeia comandase prin serviciul online oferit de Lidl o bicicletă în valoare de 600 de euro. Numai că, spre surprinderea ei, marfa comandată nu a fost livrată. Cei 600 de euro pentru produs fuseseră deja plătiți, potrivit femeii, banii dispărându-i din cont, dar nici urmă de bunuri.

După reclamația făcută de clientă pe pagina de Facebook a discounterului, femeia a primit și un răspuns. „Ne pare rău că durează atât de mult livarea bicicletei comandate.”, i-au răspuns oficial cei de la Lidl. Acum femeia nu are altceva de făcut, decât să spere că Lidl va rezolva în curând problema pentru clienta sa.

Lanțul de supermarketuri Lidl se pare că nu este la prima greșeală de acest gen, cel puțin nu în Germania. Recent un client, care nu făcuse nicio o comandă, s-a trezit cu patru aspiratoare fără fir marca Bosch, în valoare totală de aproximativ 1.000 de euro.

Parteneri
"Nu mai dați de pomană pentru morți. Mortul nu mănăncă, nu bea." Detalii neștiute oferite de un preot. Ce înseamnă, de fapt, când spui bogdaproste
Redactia.ro
Ucraina se declară gata să înlocuiască Ungaria în UE și NATO
Digi24
Imagini cu Mihaela Prigoană! Văduva afaceristului este cu mult mai tânără decât el FOTO
Vocea.biz
Așa nu a mai fost văzută niciodată! Este mereu o femeie elegantă, cochetă, însă acum s-a fotografiat în costum de baie! Wow, toți au dat ZOOM! Nu ai spune că are 52 de ani
Unica.ro
Moneda care a ajuns să valoreze o avere. Mulți români o au prin casă
EVZ.ro
Stațiunea cu peisaje spectaculoase, care se află la mai puțin de 200 de kilometri de București. Este considerată mai frumoasă decât Poiana Brașov sau Sinaia
Spynews
Călin Georgescu, interzis la alegerile prezidențiale? Lovitura care îl blochează definitiv: Cea mai înțeleaptă soluție
Capital.ro
Cum arată și cât te costă să dormi în casa lui Tudor Chirilă, la Porumbacu de Sus. Imaginile sunt idilice: iubita lui a pus murături pentru turiști, el face tabere de creație, iar copiii se bucură de natură
Avantaje
RĂSTURNARE de SITUAȚIE privind PENSIILE. ANUNȚ de ULTIMĂ oră al CASEI DE PENSII pentru toți seniorii
Mediaflux
„Mă gândeam la ea, dar te voiam pe tine”. Mario Fresh, mesaj subtil după ce a dat de înțeles că se afla în același loc cu Nadd Hu
Spynews.ro
Rezultate Loto azi, 9 ianuarie 2025. Numerele câștigătoare joi la 6/49, Joker, 5/40, Noroc, Super Noroc și Noroc Plus
Antena 1
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...
Shtiu.ro