Un nou tip de magazine cu prețuri accesibile s-au deschis în România. Deocamdată pot fi găsite doar în București, dar retailerul are în plan să se extindă în scurt timp și alte trei orașe mari din România.
Retailerul polonez Zabka a deschis recent primele sale cinci magazine de proximitate în București, sub brandul Froo. Aceștia caută parteneri, fiind vorba despre antreprenori locali, care să le preia în management unitățile, în alte trei orașe mari din România.
Magazinele Froo au între 50 și 70 de mp și comercializează mărci românești și mărci internaționale, provenite de la furnizori români, în proporție de 80% din sortiment.
Totodată, Froo oferă și produse private, printre care sandvișuri Tommy Bites, produse de prânz Good Soul sau diferite băuturi. Disponibile în toate magazinele sunt și mese calde. Vorbim despre hot dog, cartofi prăjiți sau cafele.
„Dacă ești un lider pasionat, cu spirit antreprenorial și îți place să conduci o echipă de succes, vino alături de noi și preia un magazin de proximitate, de tip conveniență și gestionează-l ca pe propria ta afacere”, este anunțul companiei.
Polonezii au în plan să se extindă în Constanța, Craiova și Pitești. Modelul de business este extinderea agresivă printr-un sistem de parteneriat. Acum, Zabka caută manageri care să gestioneze magazinele și vânzarea produselor furnizate de companie.
Primul magazin dintre cele cinci deja deschise în București și-a făcut apariția în luna iunie, iar retailerul are în plan să se extindă în toată țara. De asemenea, grupul Zabka deține un lanț de peste 10.000 de magazine în Polonia și Maczfit, o companie lider de catering dietetic.
Anul acest și-a unit forțele cu DRIM Daniel Distribuție și a preluat pachetul majoritar într-o companie lider de distribuție FMCG în România.
„România este o piață importantă în Europa Centrală și de Est, cu o populație de peste 19 milioane de locuitori, ceea ce o face a doua cea mai mare piață de consum din regiune.
Profilul de consumator similar cu cel din Polonia și perspectivele de creștere pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka. Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face cumpărături spontane pentru consumul imediat – motiv pentru care Froo se potrivește bine nevoilor lor, sloganul său fiind „Tot ce ai nevoie, vei găsi la Froo” a precizat directorul general Zabka International, Anna Grabowska.