Angajații Glovo din Bistrița au intrat în grevă în urma multor nemulțumiri din partea uneo schimbări recente. Clienții au rămas astfel cu comenzile în aer din cauza evenimentului. Mulți se gândesc acum la orașele mari unde nu e eliminat să se întâmple acest lucru.
Comenzile Glovo au început să curgă lin în această pandemie când cei mai mulți s-au trezit fără opțiuni de restaurante la care să meargă să servească prânzul sau cina. Același lucru se petrece și de o perioadă încoace când unii dintre angajați apelează la serviciul acesta pentru masa pe care o savureză la birou.
Iată că tocmai în acest timp angajații bistrițeni din cadrul Glovo au ales să-și spună nemulțumirile și să atenționeze ceea ce nu li se pare corect. 18 curieri preiau comenzile local și le duc acasă sau la birou. Tablela de solicitări e arhiplină, timp în care cei care doresc să servească masa sau o gustare sunt lăsați cu ochii în soare.
Mai mulți curieri s-au adunat în fața unui celebru fast-food pentru a contesta noua măsură a sistemului de plată care nu li se pare deloc normal. Concret, se dorește plata doar pentru deplasarea de la locul de unde iei produsele și până la domiciliul de unde a fost plasată comanda.
După un simplu calcul, conform unora din manifestanți, 15 lei pe un traseu obișnuit va ajunge la doar 6 lei, adică mai puțin de jumătate. ”Suntem toți adunați aici la KFC și facem grevă. Se schimbă sistemul de plată și nu e normal așa ceva.
Adică acum vor să plătească doar deplasarea de la locul de unde iei produsele până la cel ce a plasat comanda. Deci dacă înainte, eram în Subcetate și mergeam să iau un pachet de la KFC care să îl duc în Decebal, îmi plătea și drumul din Subcetate la KFC.
Acum, vor să plătească DOAR drumul de la KFC la domiciliul/biroul celui ce a plasat comanda” au spus curierii nemulțumiți, arată bistrițeanul.ro. ”Asta e bătaie de joc și NU se poate așa ceva”, au spus revoltați curierii. ”Măcar să știe bistrițenii și să nu-și mai comande!”, au transmis curierii.
„Vom continua să creştem şi estimăm că în 2021 va creşte cu aproximativ 50% valoarea tranzacţionată prin intermediul aplicaţiei, ajungând la 230 de milioane de euro. În acelaşi timp, vom dubla harta Glovo în România, urmând ca numărul de oraşe în care aplicaţia este disponibilă să crească până la 65. Mai mult decât atât, anul viitor ar putea marca 1 milion de noi descărcări ale aplicaţiei, ajungând la un total de 3 milioane”
Victor Răcariu, director general în cadrul Glovo pentru regiunea Europei Centrale şi de Est