05 iun. 2024 | 17:30

Decizia Kaufland după ce doi clienți s-au electrocutat la cumpărături. Anunțul tocmai a fost făcut

Social
Decizia Kaufland după ce doi clienți s-au electrocutat la cumpărături. Anunțul tocmai a fost făcut
Reactia Kaufland dupa ce doi clienti s-au electrocutat la cumparaturi

O bunică și nepotul ei au fost curentați la un supermarket Kaufland din Capitală. Incidentul a avut loc în timp ce clienții luau un cărucior de cumpărături din cauza unui cablu neizolat. Conducerea magazinului a venit cu o reacție în acest caz.

Incident la Kaufland Străulești

Un copil de 5 ani și bunica lui de 54 de ani s-au electrocutat la un supermarket Kaufland din București, din cauza unui cablu neizolat. Femeia a leșinat, iar minorul a ajuns și el la spital după incidentul produs la magazinul Kaufland din Străulești. Oamenii legii au deschis o anchetă pentru vătămare corporală din culpă.

Din spusele femeii, inițial s-a curentat nepotul ei. Copilul a atins barele metalice care despart șirurile de cărucioare de cumpărături de la Kaufland și a început să plângă, spunând că s-a curentat.

În primă fază, bunica lui nu l-a crezut şi a pus şi ea mâinile pe barele respective, doar că mâinile i s-au încleştat acolo din cauza curentului electric care trecea prin ele. În urma șocului puternic, femeia a leşinat, iar când şi-a revenit a anunţat conducerea magazinului.

Ulterior, femeia şi copilul au ajuns la spital pentru investigaţii suplimentare. Starea lor de sănătate este bună, iar victima a depus plângere la poliţie. Autoritățile au deschis dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.

Reacția Kaufland

Conducerea Kaufland România vine cu un drept la replică după incidentul din Străulești:

„În urma informațiilor apărute în spațiul public cu privire la incidentul petrecut în parcarea magazinului din zona Străulești, Kaufland România aduce următoarele clarificări: Imediat după semnalarea incidentului, echipa noastră a intervenit prompt pentru a asigura zona și am solicitat intervenția unei firme specializate, eliminând astfel orice posibil pericol.

Imaginile prezentate în presă până în acest moment au fost înregistrate în timpul unor verificări suplimentare, desfășurate de firma de mentenanță, în data de 4 iunie. Subliniem faptul că și la acel moment alimentarea cu electricitate către padoc era întreruptă, iar firele au fost din nou izolate corespunzător, după finalizarea lucrărilor.

De la momentul incidentului, am rămas în contact cu familia afectată, pentru a le oferi tot sprijinul de care au nevoie. Siguranța clienților și angajaților noștri este prioritară pentru Kaufland România. Incidentul petrecut este unul izolat și am luat toate măsurile necesare pentru a preveni repetarea unei astfel de situații regretabile.”, se arată în mesajul transmis pe adresa redacției Playtech-Știri.