Imaginea prezentatoarei Pro TV Andreea Esca se află în prim-planul unor escrocherii din ce în ce mai populare pe platformele online. Infractorii se folosesc de notorietatea numelui său pentru a atrage clienți la anumite produse. „Nu știu cum putem opri nemerniciile acestor oameni”, a spus vedeta.
Numele vedetelor – nu numai din România, ci și ale celor din afara țării – sunt des folosite în campanii false de promovare a diverse produse. Cea mai recentă infracțiune de acest fel o are în prim-plan pe Andreea Esca, emblema postului TV de pe Pache Protopopescu.
Infractorii îi folosesc numele pentru promovarea a diverse produse cosmetice, expuse la vânzare la prețuri destul de ridicate, sub pretextul că prezentatoarea TV le folosește și, de asemenea, le recomandă. Dacă ești activ pe platformele sociale, cel mai probabil ai întâlnit și tu un caz asemănător.
Citește și: Cum arăta mama Andreei Esca în tinereţe. Imagini îndrăzneţe cu doamna Lucia Esca, era o frumuseţe VIDEO
Într-un material de promovare a unui produs cosmetic, Andreea Esca apare la pupitrul Știrilor Pro TV, discutând despre o cremă de față, mai exact despre o cremă comercializată sub brandul Derma Pro. Vocea prezentatoarei TV este reprodusă cu ajutorul inteligenței artificiale.
În momentul accesării linkului expus în cadrul reclamei cu Andreea Esca, utilizatorii online sunt direcționați către un site ceromionial.com. Acesta prezintă, de fapt, în limba croată rețete de preparate.
Pe site-ul cu pricina este afișat un text despre o femeie în vârstă de 47 de ani, care ar fi reușit să își păstreze trăsăturile faciale de la tinerețe cu ajutorul produsului amintit.
O jurnalistă româncă a făcut un experiment în acest sens și a solicitat achiziționarea cremei pentru care se folosește imaginea Andreei Esca. În urma solicitării, aceasta a fost contactată de un reprezentant al companiei. Jurnalista l-a întrebat dacă vedeta Pro TV promovează crema, răspunsul primit fiind:
„Bineînțeles că avem acordul Andreei Esca pentru promovarea produsului. Este promovată de mai multe vedete. Doriți crema sau nu?”.
Jurnalista i-a transmis reprezentantului de vânzări că va reveni cu comanda, după o documentare privind produsul cosmetic. A precizat însă că așteaptă a doua zi telefonul reprezentantului. Acesta nu a mai contactat-o ulterior. Andreea Esca a reacționat în acest sens.
„În fiecare zi mă sună câte un prieten să-mi semnaleze aceste escrocherii. Nu este nimic adevărat, bineînțeles, dar nu știu cum putem opri toate nemerniciile acestor oameni care profită fără nicio jenă de imaginea noastră și buna credință a cititorilor. Trist, foarte trist.
Eu am mai spus, și repet: câtă vreme nu sunt informații apărute pe site-urile Pro TV, AlistMagazine sau conturile mele reale de socializare, nu sunt adevărate! Dar e din ce în ce mai greu să știi și dacă e vorba de un interviu real, deci… suntem într-un mare haos provocat de partea negativă a lumii virtuale”, a declarat Andreea Esca, pentru Actualitate.net.