În ultimele luni, influențat de criza economică, inclusiv retailerul german Lidl a resimțit anumite probleme pe mai toate piețele unde activează. Dar, cu toate aceste probleme, își continuă seria de investiții și-și menține prețurile sub concurență, iar dovada sunt și produsele de sub 10 lei de la Lidl România care apar în magazine de sâmbătă. Citește mai departe și vezi despre ce este vorba.
Lanțul de supermarketuri Lidl a dezvăluit că ramura sa britanică a înregistrat pierderi anuale, după ce s-a luptat să mențină prețurile sub control, în timp ce costurile sale au crescut pe toată linia, spun oficialii retailerului.
Citește despre: Schimbarea uriașă din magazinele Lidl care i-a enervat pe clienți: „Dezgustător”. Ce s-a întâmplat acum în UK
Grupul a raportat pierderi înainte de impozitare de 76 de milioane de lire sterline pentru anul care s-a încheiat la 28 februarie, față de profituri de 41,1 milioane de lire sterline în anul precedent, în condițiile în care a investit masiv în această afacere.
Vânzările au urcat cu 18,8%, până la 9,3 miliarde de lire sterline pe parcursul anului, iar grupul a declarat că și-a mărit cota de piață în sectorul supermarketurilor.
Cu toate astea, oficialii Lidl UK au precizat că pierderile au fost cauzate de faptul că s-au confruntat cu un ”mediu inflaționist provocator care a dus la o creștere a costurilor în general” și a făcut investiții semnificative în lanț.
Grupul și-a respectat promisiunea de a menține prețurile mici pentru cumpărători, cheltuind 100 de milioane de lire sterline pentru prețuri, în timp ce a investit aproape 50 de milioane de lire sterline în creșteri salariale pentru personal și a deschis 50 de magazine noi în Marea Britanie.
Deși pe segmentul britanic are mari pierderi, în România lucrurile par a merge ceva mai bine, retailerul investind în deschiderea de noi magazine și păstrându-și campaniile de oferte la prețuri sub concurență.
Așa se face că putem vorbi din nou despre campania cu produsele de sub 10 lei de la Lidl România care apar în magazine de sâmbătă.
Clienții Lidl ROomânia s-au obișnuit de ceva timp cu ofertele de la final de săptămână din campania ”Super Weekend”, când retailerul propune o gamă de produse la prețuri mici.
Și pentru a nu-și dezamăgii clienții, inclusiv în acest weekend va reveni această campanie.
În lista cu produsele de sub 10 lei de la Lidl România care apar în magazine de sâmbătă vom regăsi două produse cre v-ar putea interesa, pe lângă altele, de la preparate precongelate și până la televizoare.
Află despre: Oferte de nerefuzat la LIDL. Produsele iubite de români, reduse chiar şi cu 40% în magazine
Cele două produse despre care vorbim, la prețuri extrem de mici, sunt Nuggets curcan, marca Culinea, având un discount de 41%, la doar 9,99 lei, și brânză Cheddar, marca Milbona, la același preț și tot cu un discount de 41%.
Celelalte produse din oferta zilei de mâine sunt Șnițel proaspăt din piept de curcan, 25% discount, la 11,99 lei, Pepsi și Pepsi Max la 19,79 lei, iar pentru cei care sunt amatori de televizoare, Lidl propune un televizor HD, marca Blaupunkt, la doar 499 lei.
Așa că, fie poți merge direct să cumperi produsele de sub 10 lei din magazinele Lidl România care apar sâmbătă, fie poți alege să consulți oferta Lidl și să te decizi ulterior de ce ai nevoie. Baftă la cumpărături!