După o lungă perioadă de incertitudini, în a doua jumătate a anului 2023, se așteaptă ca sectorul alimentar european să înceapă să-și revină. Ca urmare a acestor modificări pozitve, inclusiv retailerul Lidl anunță noi investiții în Europa de Est în 2023. Așa se face că, cel puțin la nivel local, retailerul a anunțat deschiderea de noi magazine și menținerea campniilor de oferte la prețuri mici. În oferta acestor zile găsim și produsul adorat de români care se vinde cu aproape 1 leu la Lidl România. Citește mai departe și vezi despre ce este vorba.
După aproape doi ani de criză și instabilitate, anul 2023 a adus un plus marilor retaileri, precum Lidl, Kaufland, etc. Conform analiștilor din piață, printre tendințele cheie se numără o normalizare treptată a prețurilor și a volumului, căutarea de alimente mai ieftine, presiunea continuă asupra marjelor și a costurilor.
Odată cu intrarrea în a doua jumătate a acestui an, s-a constatat și o cursă pentru economii de scară. Datele recente mai arată și o creștere profitabilă online, extinderea mediilor de vânzare cu amănuntul, implementarea accelerată a tehnologiei și intensificarea colaborării marilor retaileri cu furnizorii pentru a stimula sustenabilitatea.
Vânzările globale de produse alimentare în Europa au crescut cu 2,9% în 2022, comparativ cu 2021. Această creștere a fost rezultatul unor prețuri mai mari cu 10,7 la sută, a unei scăderi de 3,6 la sută a volumului vândut și a unui efect de scădere de 3,6 la sută, conform analizelor publicate la finalul anului trecut.
Acest lucru implică un volum total de produse alimentare cu 2,3 la sută peste nivelurile din 2019, cu variații semnificative între țări. În întreaga Europă, scăderea consumului a dus la o creștere substanțială pentru mărcile private.
Comparativ cu anul 2021, cota valorică a mărcilor private, precum cele de la Lidl, a crescut cu 1,9 puncte procentuale. Cu toate acestea, doar 0,8 puncte procentuale din această creștere pot fi explicate prin downtrading-ul din același magazin.
Partea rămasă este cauzată de un ritm mai rapid decât media prețurilor pentru produsele cu marcă proprie și de creșterea peste medie a canalului de reduceri, care are o cotă mai mare a mărcilor private.
Pe plan local, recent retailerul a anunțat deschiderea uni nou magazin în București, precum și viitoare investiții în noi locații, astfel stabilindu-și poziția predonimantă pe piața românească ca lider.
În același context, fără a enunța pierderi, Lidl România își continuă campaniile de fidelizare a clienților și ofertele cu o gamă variată de produse la prețuri extrem de mici, chiar fără competiție. Așa se face că în noile oferte regăsim produsul adorat de români care se vinde cu aproape 1 leu la Lidl România.
La acest capitol, putem vorbi de opt produse care se vând cu prețuri mici, dar produsul adorat de români care se vinde cu aproape 1 leu la Lidl România este ”Pui grill”, cu un discount de 10%, și care poate fi achiziționat cu doar 1,15 lei per 100 grame.
Pe lângă acest produs, clienții români vor mai putea cumpăra la prețuri de aproape 1 leu și ”Iaurt natur”, de la Pilos, cu 1,50 lei per 150 de grame și un discount de 10%, sau ”Franzelă albă”, la doar 1.29 lei pentru un produs de 300 de grame și 10% discount.
Dacă nu te-am convins, poți consulta oferta acestor zile de la Lidl România și să te decizi care sunt produsele de care ai nevoie.