Așa cum relatam recent, gigantul Lidl a câștigat pe 19 aprilie bătălia juridică împotriva rivalului Tesco, Înalta Curte din Marea Britanie stabilind că gigantul supermarketurilor a copiat logo-ul discounterului pentru a înșela clienții. Tesco a fost obligat acum să modifice modul în care își comercializează oferta de fidelizare a prețurilor Clubcard. Pe lângă această victorie, retailerul german își continuă expansiunea la nivel european, prin noile anunțuri de angajare și, în același timp, continuă campaniile sale săptămânale și lunare. Așa că, azi vorbim de noi reduceri semnificative la Lidl sâmbătă, 20 mai 2023, dar și de produsele pentru care românii se vor certa în magazine. Citește mai departe și vezi care sunt produsele reduse și justificarea deciziei magistraților.
Disputa a început în 2020, când Lidl a dat în judecată Tesco pentru că a adoptat simboluri cu cercuri galbene pentru a-și promova programul de reduceri Clubcard Prices, care oferă prețuri mai mici membrilor de fidelitate. Lidl a susținut că mișcarea a fost o încercare de a-i face pe cumpărători să creadă că Tesco egala prețurile discounterului.
Vezi și: Lidl a dat în judecată un supermarket rival. Decizia judecătorilor e clară: ‘Ipocrizie’
Judecătoarea britanică Joanna Smith a decis că Tesco „a profitat în mod necinstit de reputația distinctivă” pe care o avea Lidl pentru prețurile sale mai mici, în cadrul unei infracțiuni de „passing off”. „Este un rezultat surprinzător, să o spunem așa”, spun avocați specializați în mărci comerciale. Cu toate acestea, el notează că este mai complicat decât atât. Lidl se baza pe două mărci comerciale în această bătălie, una cu cercul galben și conturul roșu pe un fundal albastru și una cu numele Lidl pe logo.
„Faptul că au câștigat pe ambele mărci este surprinzător. Pentru că, de obicei, elementele verbale sunt cele care contează mai mult”, spun aceeași experți. Cu toate acestea, având în vedere că atât Lidl, cât și Aldi, un alt discounter, au reputația de a crea mărci asemănătoare, deși Aldi este cel care intră în mai multe probleme din această cauză, rezultatul acestui proces ar putea crea un precedent nedorit pentru ambele, deoarece scapă nepedepsite de ani de zile.
„Lidl a marcat un autogol spectaculos în lupta împotriva lookalikes. Ei au stabilit dincolo de orice îndoială că numele mărcii este mult mai puțin important decât culoarea și aspectul, lucru pe care știința comportamentală a consumatorilor îl spune de ani de zile.”, sunt de părere experții.
Vezi și: Produsele sub 7 lei care apar joi în toate magazinele Lidl România. Clienții se vor bate pe ele
În afară de această victorie, aproape contestată, Lidl își vede mai departe de dezvoltarea sa pe plan european, și a anunțat recent deschiderea de noi magazine în Marea Britanie și în celelalte zone apropiate, precum și continuarea campaniilor sale cu oferte la mai toate produsele. Așadar, vorbim azi, cel puțin pe plan local, de reduceri semnificative la Lidl sâmbătă, 20 mai 2023, la produsele pentru care românii se vor certa în magazine.
Pentru românii care nu au avut timp să-și facă cumpărăturile în timpul săptămânii, weekendul care vine aduce reduceri semnificative la Lidl, acestea fiind regăsite la cel puțin patru produse comercializate des de retailer. Vorbim așadar de produsele pentru care românii se vor certa în magazine, iar lista cuprinde, de exemplu, „Fleică de porc”, cu un discount de 23%, la doar 1,99 de lei per 100 g. În aceași listă cu reduceri semnificative la Lidl găsim și următorele produse:
Dacă te-am convins sau nu, rămâne să consulți oferta Lidl și să te convingi singur. Baftă la cumpărături!