Vești excelente pentru clienții Primark. După ce au deschis primul magazin fizic din România, în cadrul unui centru comercial renumit din Capitală, reprezentanții retailerului irlandez dau o nouă lovitură. Ce se va întâmpla în viitorul apropiat. Consumatorii sunt în extaz.
Retailerul irlandez Primark a dat lovitura pe piața din România, după ce, în decembrie 2022, a deschis primul magazin din România, mai exact în mall-ul Park Lake din București.
Potrivit datelor Profit.ro, retailerul irlandez ar fi depășit recordul de vânzări la nivel global, atât în Marea Britanie, cât și în Europa. Mai exact, Primark ar fi crescut profitul cu 18% față de anul trecut, încasând până la 3,15 miliarde de lire sterline.
Conform sursei citate, deschiderea primului magazin Primark în Capitală a presupus o investiție colosală, de 10 milioane de euro.
La inaugurarea primului magazin Primark din România au fost prezenți ambasadorul Irlandei la București, precum și viceprimarul general al Municipiului București, Horia Tomescu.
Sucursala deschisă în Capitală, la etajul unuia dintre cele mai frecventate centre comerciale din București, a înregistrat un succes fulminant, în doar 30 de zile.
În consecință, în cadrul acestui an financiar, oficialii retailerului din Irlanda au decis să inaugureze un alt magazin în București, în mall-ul Afi Cotroceni, în anul 2024.
Pentru inaugurarea celor două magazine Primark din centrele comerciale ale Capitalei, ParkLake, respectiv AFI Cotroceni, Maciej Podwojski, director vânzări pentru Europa Centrală și de Est, a subliniat faptul că „resursele investite sunt semnificative”.
„Avem planuri de creștere foarte ambițioase pentru Europa Centrală și de Est, iar următoarele inaugurări din România sunt cruciale pentru extinderea noastră în regiune.
Suntem încântați de potențialul pieței românești și căutăm mereu oportunități noi de a dezvolta rețeaua Primark.
Magazinul din București este deservit de același depozit central din Republica Cehă care aprovizionează țări precum Polonia sau Germania.”, a declarat acesta pentru publicația Profit.
La nivel global, compania își propune să ajungă la 530 de magazine până în 2026. În prezent, retailerul are 411 magazine pe 14 piețe, România fiind cea de-a 15-a piață la nivel mondial.