19 ian. 2023 | 14:36

A dat în judecată un supermarket din cauza unei sticle de ulei care s-a spart. Suma uriaşă cerută despăgubire

Știri generale
A dat în judecată un supermarket din cauza unei sticle de ulei care s-a spart. Suma uriaşă cerută despăgubire
O femeie a dat în judecată un supermarket pentru o sticlă de ulei spartă.

O femeie a dat în judecată un supermarket pentru o sticlă de ulei spartă. Aceasta a cerut despăgubiri în valoare de nu mai puțin de 3.000 de euro pentru cele petrecute. ,,Supermarketul ar trebui să plătească pentru asta”, a hotărât femeia. Cei mai mulți au rămas fără cuvinte când au auzit de caz și de intenția acesteia. Cu toate astea, cea din urmă vrea ca retailer-ul să plătească pentru dezastrul rezultat. Ce s-a întâmplat?

Caz incredibil: o femeie a dat în judecată un supermarket pentru o sticlă de ulei spartă

O femeie cere daune de 3.000 de euro după ce o sticlă de ulei cumpărată dintre-un supermarket din Austria s-a spart. Produsul achiziționat de aceasta ar fi fost deja desfăcut. Cea din urmă nu și-a dat seama când a așezat cumpărăturile în vehiculul personal, iar când a ajuns la destinație și-a găsit scaunele pătate cu ulei.

Clienta a pus sticla în spatele șoferului, iar mai apoi s-a răsturnat. Femeia a susținut că dopul sticlei era rupt, iar acum vrea ca retailer-ul să plătească daunele suferite pentru că „închiderea cutiei a fost defectă și nu era potrivită pentru vânzare”.

Ce spune avocatul clientei?

,,Diferitele părți de ulei au fost complet îndepărtate”, a spus avocatul femeii. ,,Închiderea a fost etanșă și când uleiul a fost vândut. Cutia trebuie să fi căzut pe un obiect dur precum asfaltul după vânzare”, a mai declarat acesta.

Conducerea magazinului a subliniat că mii de recipiente de ulei din acea marcă au fost vândute, dar ,,nu a fost niciodată o astfel de problemă”. Aceștia au mai precizat și că nu a existat niciodată o altă încercare de conciliere înainte de proces, așa cum a susținut femeia în presă.

Reprezentanții supermarket-ului au încercat totuși să ajungă la un acord cu clienta, oferindu-i suma de 1.000 de euro drept despăgubire, dar cea din urmă a refuzat pe motiv că prejudiciul a fost cu mult mai mare.

De asemenea, supermarket-ul și avocatul ei raportează că un angajat a mărturisit că ,,un coleg a informat-o înainte de incident că un palet cu ulei a fost deteriorat în timpul transportului”. În aceste momente, procesul a fost amânat și mai mulți martori trebuie audiați.

Un alt caz

Carrefour a fost dat în judecată în Iași de o clientă nemulțumită. Femeia a alunecat pe câteva boabe de struguri de la raionul de fructe și a suferit o fractură la rotula stângă. Clienta a primit în cele din urmă despăgubirile cerute, conform judecătorilor ieșeni.

„Instanţa admite excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a SC Carrefour România – Carrefour Market. Respinge acţiunea civilă formulată de reclamanta Tincuţa Apostol în contradictoriu cu pârâta SC Carrefour România – Carrefour Market.

Admite în parte acţiunea civilă formulată de reclamantă în contradictoriu cu pârâta SC Artima SA. Obligă pârâta să-i plătească reclamantei suma de 4.454 de lei cu titlu de daune materiale şi suma de 15.000 de lei cu titlu de daune morale. Obligă pârâta SC Artima să-i plătească reclamantei suma de 1.077 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată”, au afirmat judecătorii ieşeni.