Amendă uriașă pentru Fan Curier! Un eveniment deosebit, petrecut din vina operatorului, a șocat pe toată lumea. Ce s-a întâmplat cu datele personale ale aproximativ 1.100 de clienți și care este rezolvarea?
Fan Curier are de plătit o sumă de 11.000 de euro, pentru că a pierdut datele personale a mai bine de 1.100 de clienți. Totul s-a petrecut în data de 28 octombrie, când Autoritatea Națională de Supraveghere a finalizat o investigație la operatorul Fan Curier Express SRL. Aceștia au constatat faptul că au încălcat prevederile Reguamentului Uniunii Europene în privința persoanelor fizice vizavi de prelucrarea datelor cu caracter personal. Sancțiunea care le-a revenit a fost de 52.325,9 de lei, adică 11.000 de euro. Sancțiunea a fost aplicată strict operatorului, pentru că acesta nu a implementat măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a putea asigura un nivel de securitate corespunzător riscului prelucrării general: în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod.
Compania a pierdut datele cu caracter personal, adică: nume, prenume, număr card, cod siguranță, adresă titular card, cod numeric personal, serie și număr de card identitate, număr cont IBAN, limită credit aprobat, adresă de corespondență.
„Prin dezvoltarea portofoliului, clienții FAN Courier vor avea acces la o gamă mai largă de servicii pe segmentul transport-logistică-distribuție. Planurile pe termen scurt și mediu ale celor doi parteneri includ dezvoltarea business-ului și creșterea echipei, anunţa reprezentanţii FAN Courier. FAN Courier, companie integral privată românească, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. Firma încheiat exercițiul financiar 2018 cu o cifră de afaceri de 147 de milioane de euro. Compania estimează pentru anul în curs o creștere a afacerilor cu 15% și investiții de peste 15 milioane de euro. Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operațiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operațional în București. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locații noi în Rădăuți și în Constanța, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din București”
Sursa: startupcafe.ro