14 sept. 2022 | 12:29

Noutatea de care toţi clienţii Kaufland trebuie să ştie. Ce va face retailer-ul german în România

Social
Noutatea de care toţi clienţii Kaufland trebuie să ştie. Ce va face retailer-ul german în România
Retailer-ul german, partener direct în campanie. Noutatea de care toţi clienţii Kaufland trebuie să ştie

Noutatea de care toţi clienţii Kaufland trebuie să ştie! Campaniile de mediu prind din ce în ce mai mult contur în România. Una dintre aceste campanii, „România Schimbă PET-ul cu biletul”, va avea startul vineri, pe 16 septembrie. În cadrul conferinței de start a acesteia, vor vorbi Dan Chiru,  Secretar de stat, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România. La eveniment va fi prezent și Andrei Coșuleanu, Președintele Asociației „Act For Tomorrow”, de altfel inițiatorii acestei noi campanii.

Campania „România Schimbă PET-ul cu biletul” începe pe 16 septembrie cu o conferință de presă

Asociația „Act For Tomorrow” este una din multele ONG-uri implicate activ în diferitele campanii ecologice din România. Până la această oră au deja derulate campanii, în cel puțin 9 mari orașe din România, toate de succes. Cea mai nouă inițiativă, denumită „România Schimbă PET-ul cu biletul”, va avea startul vineri, 16 septembrie, printr-o conferință de presă.

Parteneri direcți ai acestei campanii sunt și cei de la Kaufland România, reprezentați la conferința de presă de către Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Pe marginea punctelor cheie din noua campanie va mai vorbi reprezentatul asociației, Andrei Coșuleanu, Președintele Asociației „Act For Tomorrow”, precum și un reprezentant al Ministerului Mediului, și anume Dan Chiru,  Secretar de stat.

„Extinderea la nivel național reprezintă unul dintre obiectivele pe care le-am avut încă de lalansarea campaniei „Schimbă PET-ul cu biletul”. Ne bucurăm că, alături de Kaufland România și Ministerul Mediului, vom reuși să replicăm această campanie într-o mișcare națională.

Credem cu tărie că România trebuie să țină pasul cu noile direcții europene. Potrivit acestora încurajarea folosirii transportului public reprezintă una dintre cele mai importante soluții. Este soluția pentru problema poluării aerului în marile orașe cauzată de transportul auto.

Vom susține primăriile care doresc să transforme campania într-o inițiativă permanentă pentru orașele lor, a declarat Andrei Coșuleanu, președintele Asociației Act for Tomorrow.

Conferința de presă va avea loc vineri, 16 septembrie, de la ora 10:00, la magazinul Kaufland România din str. Barbu Văcărescu 120-144, din București. Conform comunicatului, „discuția se va concentra pe viitorul sustenabilității în România, dezvoltarea economiei circulare și soluții concrete din partea mediul privat și public pentru încurajarea folosirii transportului public și promovarea colectării separate a deșeurilor.”

Retailer-ul german, partener direct în campanie. Noutatea de care toţi clienţii Kaufland trebuie să ştie

Așa cum specifica și președintele asociației inițiatoare, retailer-ul Kaufland România este parte direct implicată în acest demers ecologic. În principiu, ținta acestui proiect este conștientizarea populației legat de efectele asupra mediului.

În acest mod, vor să-i determine pe români să folosească cât mai mult transportul public, lăsând mașinile personale în parcări, fiind premiați pentru asta:

„Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” este prima campanie din România care a avut ca obiective încurajarea folosirii transportului public și promovarea colectării și reciclării deșeurilor care, pe lângă faptul că au fost transformate în noi resurse, în acest context, au facilitat și accesul locuitorilor la transportul public.

În cadrul campaniei, în schimbul a 5 deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), participanții au primit un bilet de autobuz, cu două călătorii, valabil pe orice linie de transport.”, se arată în descrierea proiectului.

Campania inițiată de „Act for Tomorrow” a avut până acum, cel puțin, șase ediții la nivel local la Constanța. Toate au fost derulate în aprteneriat cu retailer-ul german Kaufland. După succesul local, campania s-a extins sub forma unor caravane și în alte mari orașe din România. Astfel de acțiuni s-au derulat și în  Craiova, Iași, Timișoara, Buzău, Galați și Sibiu.

Parteneri
Cine ar fi omul din spatele lui Călin Georgescu de pe Tik Tok. Bărbatul ar fi plătit sume impresionante pentru influenceri
Redactia.ro
Postul negru, numai cu apă, noua modă printre vedete! Daniela Nane: „După a cincea zi, nu-ți mai trebuie mâncare!” Avertismentul dur al medicilor
Click.ro
Ciolacu, despre campania online a lui Călin Georgescu: „Sursa de finanțare a fost una externă. Follow the money”
Digi24
Imagini cu Mihaela Prigoană! Văduva afaceristului este cu mult mai tânără decât el FOTO
Vocea.biz
Fiica unei vedete, surprinsă în ipostaze afectuoase cu o colegă. Imaginile s-au viralizat / FOTO
Unica.ro
Prime cât trei salarii. Ordonanța, publicată în Monitorul Oficial. Cine sunt beneficiarii
EVZ.ro
Cine este Călin Georgescu, candidat independent la Alegerile Prezidențiale 2024. Toate informațiile despre cariera și familia lui
Spynews
Taxă pentru cei care au deja permis auto. Statul a greșit, șoferii sunt puși la plată
Capital.ro
Cum arată apartamentul în care locuiește Maurice Munteanu. Canapeaua din living costă 8.000 de euro, iar masa e 4.000 de euro. Cât a costat locuința plină de stil
Avantaje
BISERICA spune ADEVĂRUL despre CĂLIN GEORGESCU. Reacția NEAȘTEPTATĂ a PREOȚILOR
Mediaflux
Cine este Călin Georgescu, candidat independent la Alegerile Prezidențiale 2024. Toate informațiile despre cariera și familia lui
Spynews.ro
Două alimente consumate zilnic de români s-au dovedit a fi cancerigene
Realitatea.net
Cine este Cosmin Georgescu, fiul lui Călin Georgescu. Tânărul a fost coleg de cameră și prieten cu „regele banilor” Novak Djokovic
Antena 1
Este Călin Georgescu mason? Ce a răspuns la întrebarea: Sunteți mason?
Shtiu.ro