Cu cât este plătită o casieriță la Digi RCS RDS România? Cât poți să câștigi dacă ocupi acest post și care este bunusul lunar? Una din cele mai mari companii de servicii de telecomunicații din țara noastră oferă salarii medii.
Criza sanitară și-a pus amprenta în viețile oamenilor pe toate planurile, iar mai ales pandemia se resimte în buzunare. Scenariul cu care ne-am obișnuit deja a lăsat unele persoane fără locuri de muncă, iar pe altele cu job-uri plătite foarte prost.
Unii au reconsiderat planurile avute și și-au găsit alte locuri de muncă ori chiar s-au înhămat la două deodată pentru a ține pasul cu cheltuielile familiei. Una din cele mai mari companii de servicii de telecomunicații din România care are mii de angajați oferă salarii medii.
În timpul acesta, prețurile la alimente au explodat, iar facturile sunt și ele mai scumpe decât în trecut. Un casier care lucrează într-un punct Digi RCS-RDS în România are un salariu cuprins între 1.800 și 2.300 de lei. La acesta se adaugă și un bonus din comisioane de până la 200 de lei.
Mai mult decât atât, salariul variază în funcție de vechime și de localitate. Un tehnician de telecomunicații are un salariu cuprins între 2.200 și 2.800 de lei, plus bonusuri de performanță, iar cu ore suplimentare poate ajunge la mai mult.
Un operator call center are un salariu cuprins între 2.000 și 2.600 de lei la care se poate adăuga un bonus de performanță de 4.00 de lei. Un reprezentant de vânzări are un salariu care este cuprins între 2.400 și 3.000 de ron, plus bonusul din comisioane.
Un inginer rețea/inginer telecomunicații are un salariu cuprins între 2.200 și 4.000 de lei, în timp ce un programator poate avea un salariu cuprins între 3.000 și 12.000 de lei.
Salariul poate fi negociat pentru fiecare angajat, iar bonusurile se acordă în funcție de performanțele individuale. Mai mult decât atât, salariile angajaților mai vechi este posibil să crească în funcție de vechime și calitățile demonstrative.
”Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei și a echipelor noastre de a gestiona riscurile și dificultățile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte și obiective majore.
Având în vedere importanța serviciilor de comunicații electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm rețelele și am investit în soluții tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată.
Le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și loialitatea arătate. Actuala bază de clienți este o dovadă a calității excepționale a serviciilor Digi. Suntem încântați că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru.
Continuăm să supraveghem mediul de sănătate și siguranță din sucursalele noastre și să le oferim angajaților tot suportul și materialele necesare pentru a ne derula operațiunile la un nivel normal de activitate, menținând o stare bună de sănătate în rândul colegilor și al clienților”, a spus Sergiu Bulgac, CEO al Digi Communications NV (Olanda).