Accidentele se țin lanț în această dimineață. După impactul dintre două trenuri marfare din Fetești și un alt accident feroviar mortal, o secțiune a unui pod din Teleorman s-a prăbușit, fiind înregistrate șase victime.
O secțiune a unui pod din localitatea Orbeasca, Teleorman, s-a prăbușit, în timp ce șase muncitori se ocupau de reabilitarea construcției. Din cauza unor manevre greșite executate de o echipă de muncitori, o grindă de beton s-a dărâmat peste șase dintre ei, moment în care aceștia au fost răniți.
Din fericire, echipajul medical sosit la fața locului a găsit victimele conștiente, ele fiind transportate la spital de urgență. Pentru a evita o tragedie, la locul accidentului au intervenit patru ambulanțe SMURD, un echipaj de descarcerare și o autospecială pentru transport victime, reușind să se mobilizeze rapid pentru preluarea celor șase bărbați.
Primarul comunei Orbeasca a convocat Comitetul Local pentru Situații de Urgență, iar din primele informații, oamenii nu prezintă leziuni care să le pună viața în pericol.
În cursul nopții de miercuri spre sâmbătă, două trenuri marfare s-au ciocnit violent în Fetești, accident în urma căruia circulația trenurilor a fost blocată, iar trenurile CFR Călători au ajuns cu întțrzieri semnificative la destinațiile de pe litoral.
Potrivit primelor informații, accidentul s-a produs din cauza unuia dintre conductori, care ar fi adormit din cauza consumului de alcool. De asemenea, un sistem de siguranță care ar fi trebuit să blocheze pătrunderea cleui de-al doilea tren nu era funcțional.
În urmă cu puțin timp,ministrul Drulă a transmis un semnal de alarmă cu privire la siguranța traficului feroviar din România.
„Vreau să transmit un semnal destul de clar către acești operatori de marfă din zona privată, pentru că, în fine, de la stat a mai rămas un singur operator, că nu se mai pot juca cu siguranța pe sistemul feroviar. Un tren de marfă a intrat în spatele altui tren trecând peste toate semnalele.
Din primele informații pe care le avem de la fața locului, sistemul de siguranță automat care ar fi trebuit să frâneze trenul nu era funcțional. Ancheta o să spună de ce, o să primim chiar o primă informare chiar în cursul zilei de astăzi. Lucrurile nu erau în regulă nici cu mecanicul de locomotivă. Din ce am înțeles, da (ar fi adormit – n.r.), dar o să stabilească ancheta. Înțeleg că era și sub influența alcoolului”, a transmis Cătălin Drulă, potrivit antena3.ro.