Kaufland România a dat lovitura în București. Acum s-a aflat ce are de gând să facă oficialii lanțului de hipermarketuri.
Kaufland pregătește o surpriză majoră locuitorilor Capitalei. Hornbach pregătește terenul excedentar pe care îl are în West Park Militari pentru construcția unui hipermarket Kaufland, o condiție pe care retailerul a impus-o.
Kauflan a impus Hornbahk construirea unui nou centru comercial lângă magazinul din cadrul West Park Retail Militari, București pentru cumpărarea terenului de 1,7 hectare.
Mai exact, Hornbach a făcut un acord cu Kaufland pentru vânzarea terenului pe care îl deține în West Park Militari, unde Carrefour are cel mai mare hipermarket din rețea. Prețul tranzacției a fost estimat la 2,5 milioane de euro.
Acum, Hornbach a început să cnstruiască un complex comercial destinat achiziției de produse alimentare și nealimentare pe o suprafață de peste 5000 de metri pătrați, pe terenul destinat vânzării de către Kaufland.
Centrul va avea o înălțime de 12 metri și va avea parte și etaj. Viitorul hipermarket Kaufland vine după ce în iunie anul trecut a fost inaugurat un Lidl tot în West Park.
Terenul pe care a fost deschis LIDL a fost cumpărat de la Liebrecht & WooD cu 1,5 milioane de euro.
Kauflan și Lidl fac parte din grupul Scwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume.
Hornbach tocmai a inaugurat ieri cel de-al optulea magazin în Cluj Napoca, după o investiție de 27 de milioane de euro.
„Investiția totală în noul nostru magazin s-a situat la 27 milioane euro, sumă ce include și stocul inițial de marfă. Astfel, prin inaugurarea acestui magazin, investițiile totale ale companiei în România au ajuns la 202,2 milioane euro“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
În plus, și Kaufland are planuri mari pentru anul 2021. Bugetul de investiții pentru anul acesta va fi de peste 375 de milioane de euro.
„Bugetul de investiţii pentru 2021 va fi mai mare de 375 mil. euro. Investim în special din profitul obţinut şi mai puţin din credite.
Banii vor merge către achiziţia de terenuri, către modernizarea magazinelor existente, dar şi către deschiderea unor unităţi noi şi dezvoltarea logisticii. În fiecare an cumpărăm mai multe terenuri şi ne extindem, astfel că avem un buget tot mai mare pentru investiţii“, spune Marco Hoessl, CEO-ul Kaufland România şi Republica Moldova.