Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vine cu un anunț de ultimă oră pentru turiștii din România. Ce trebuie să facă oamenii veniți în special pe litoral? Iaă detalii din partea ANPC!
Echipele din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor se află în special în această perioadă pe litoral pentru a se asigura de sănătatea oamenilor. Reprezentanții instituției îi încurajează pe localnici și turiști să semnaleze orice neregulă tocmai pentru ca vacanța tuturor să fie în siguranță.
Oficialii ANPC subliniază că prezența echipelor reprezintă dorința președintelui instituției de a fi mai apropae de cei prezenți unde și când este cazul: „Comandamentul de pe litoral este activ în fiecare an şi îşi propune să fie un model de succes pentru a veni în sprijinul consumatorilor.
Intensificarea prezenţei echipelor ANPC pe litoral reprezintă dorinţa preşedintelui ANPC, domnul Claudiu Dolot, de a aduce instituţia mai aproape de consumatori şi de a fi şi mai prezenţi acolo unde este cazul, dar mai ales acolo unde sunt cetăţenii.”
Aceștia mai avertizează că perioadele de concedii se pot transforma rapid în momente mai puțin plăcute dacă nu sunt respectate regulile cunoscute deja de operatorii economici.
Concret, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor își dorește să fie un partener de nădejde în sfera de consiliere pentru operatorii menționați, dar recurge la toate mijloacele legale atunci când se raportează nerespectarea lucrurilor impuse.
Președintele ANPC a adus românilor un top al lucrurilor la care trebuie să fie atenți în perioadele în care temperaturile sunt extrem de ridicate. Toți oamenii sunt rugați să verifice cu atenție caracteristicile produselor precum: miros, culoare, aspect și să refuze produsele care reprezintă alterare acestuia precum: aspect mâzguit, miros de acru, aspect spongios de început de fermentare, consistență moale, etc.