06 mai 2021 | 13:52

Ce decizie a luat Kaufland România după greșelile din magazine. Clienții au 14 zile la dispoziție

Știri generale
Ce decizie a luat Kaufland România după greșelile din magazine. Clienții au 14 zile la dispoziție
Situații similare celei de la kaufland din Arad și în alte orașe din țară

Scandalul iscat de situația fără precedent de la un magazin Kaufland din Arad, nu a rămas fără ecou. Situația din orașul transilvănean, din păcate nu este singulară. Astfel de situații au fost relatate, ulterior, și în alte localități și chiar în Capitală.

Situații similare celei de la Arad și în alte orașe din țară

Ieri relatam despre o situație neplăcută într-unul din magazinele gigantului Kaufland din Arad. Ieri dimineață clienții magazinului au avut neplăcuta surpriză ca produsele aflate la discount la rafturi să fie blocate, odată ajunși la casele de marcat.

Deși s-a crezut că situația a fost una singulară, mărturiile ulterioare au scos la iveală astfel de neregului și în alte orașe. Disfuncționalitatea nu a fost doar la casa de marcat din interiorul magazinelor Kaufland, ci și în aplicația de mobil ”Kaufland Card”.

Mulți clienți au semnalat erorile după ce au intrat în magazin, au pus în coșuri produsele cu reduceri, conform aplicației de mobil ”Kaufland Card”. Ajunși la casa de marcat, surpriza a fost mare, produsele ori erau blocate, ori nu aveau discount-ul anunțat în aplicație.

Un alt caz, de data asta în București, ne-a fost semnalat de o cititoare. Doamna în cauză, locuiește în cartierul bucureștean Drumul Taberei, unde se află un magazin Kaufland, și ne-a declarat că:

”Bună ziua, retailer-ul Kaufland, are oferte pe care nu le onoreaza la București. În cartierul Drumul Taberei, oferta este limitată la un bax pe magazin.

Este inacceptabil, având in vedere numai reclama și oamenii plătiți pentru împrăștierea cataloagelor. V-am scris apropo de ceea ce s-a intamplat la Arad.”, ne-a sesizat doamna S. N., din București.

Kaufland recunoaște erorile și face noi oferte clienților

După semnalarea cazului de la magazinul Kaufland din Arad, oficialii lanțului de magazine au recunoscut oficial erorile și își cer scuze. Mergând mai departe, Kaufland anunță metode de compensare a clienților care au avut parte de astfel de erori.

Kaufland anunță că rambursarea sumelor plăite pentru produsele neconforme cu ofertele din aplicația de mobil, cataloage și rafturi, este o posibilitate. Singura condiție este ca odată reveniți în magazin pentru rambursarea sumelor să aveți bonul fiscal emis la momentul achiziționării produselor în cauză.

Termenul este de 14 zile de la data achiziționării respectivelor produse. Anunțul a fost făcut de Kaufland pe pagina oficială de Facebook:

”În urma unor erori tehnice, ofertele speciale prin intermediul Kaufland Card Digital nu au funcționat corespunzător. Ne cerem scuze. Pntru a vă asigura că ne respectăm clienții și promisiunile, vom da posibilitatea tuturor celor cărora nu li s-a aplicat reducerea pe bon să își recupereze diferența de bani de la Biroul de Informații timp de 14 zile. #CândGreșimRecunoaștem”, anunță Kaufland.

”înșelătoria cu promoții pe care nu le găsești la raft”

Situația creată în aceste zile la magazinele Kaufland nu au trecut neobservate. Din ce în ce mai mulți clienți au semnalat neregulile, iar unii dintre ei au făcut-o public, pe pagina de Facebook Kaufland România.

”Cum era când ați deschis prima dată, toate casele deschise, persoanal care invită clienții la casele mai libere. Cum era cu rafturi cu marfă de calitate, personal atent să nu rămână pe rafturi puține produse sau deloc, toate produsele aveau preţuri. Parcarea curată, cărucioare curate. Acum personal puțin, rafturi fără marfă, marfa fără preț.

Multe mărfuri de calitate îndoielnică. Au dispărut și dispar în continuare producători de calitate, case închise, parcare murdară și plină de gunoaie. Cărucioare murdare și împrăștiate prin parcare plus înșelătoria cu promoții pe care nu le găsești la raft, rușine să le fie!”, a scris unul din clienții Kaufland.

Parteneri
Iubita lui Silviu Prigoană, dezvăluiri incendiare după moartea milionarului. Ce decizie au luat copiii afaceristului
Redactia.ro
Ce puneau străbunii în piure, ca să iasă alb, pufos și savuros. Rețeta clasică din anul 1966
Click.ro
Mesaj dur din partea unui general ucrainean pentru Donald Trump: Poporul nu vrea negocieri cu Rusia
Digi24
Imagini NEMAIVĂZUTE cu Monica Tatoiu! Cum arăta pe vremea când se iubea cu Florin Călinescu
Vocea.biz
Băieții cei mari au făcut 'fortăreață' în jurul tatălui lor. Cum l-au onorat pe Silviu Prigoană în ultimul lui drum spre casă
Unica.ro
Cine va primi pensia de 12.000 de euro a lui Prigoană
EVZ.ro
Fiica lui Ioan Crișan, acuzată că ar fi plănuit asasinarea tatălui ei, și cei doi complici au fost arestați preventiv. Cum a motivat instanța decizia, după ce în octombrie toți trei au fost eliberați
Spynews
Statul îți vrea banii. Închisoare dacă nu plătești. ANAF a dat ordin
Capital.ro
Silviu Prigoană, 8 căsnicii, 4 soții, 6 divorțuri. Prima soție l-a lăsat văduv, iar ultima i-a adus liniștea, până când moartea i-a despărțit. Cine sunt femeile care i-au marcat viața
Avantaje
Pensiile vor fi ÎNGHEȚATE în 2025! S-a aflat ADEVĂRUL!
Mediaflux
Adriana Bahmuțeanu, prima reacție după ce Silviu Prigoană a fost înmormântat pe ascuns: „Cum să duci doi copii, noaptea, într-un cimitir?”
Spynews.ro
Două alimente consumate zilnic de români s-au dovedit a fi cancerigene
Realitatea.net
Copiii lui Silviu Prigoană anunță că regretatul afacerist a fost deja înmormântat. Mesajul lui Honorius și al lui Silvius
Antena 1
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...
Shtiu.ro