Greșeală uriașă la Kaufland România. Clienții au fost păcăliți când au ajuns la case

Greșeală uriașă la Kaufland România. Clienții au fost păcăliți când au ajuns la case
Surprizele unor clienți dintr-un supermarket Kaufland

În perioada sărbătorilor, și nu numai, lanțurile de supermaket-uri au tot felul de reduceri. Marea majoritate se regăsesc atât în cataloage, pe site-uri, dar cel mai important în magazine. Kaufland, unul din marile lanțuri de supermarket-uri, a avut multe oferte în această perioadă. Multe dintre ele au rămas și după weekend-ul de Paști. Numai că, la unul din magazinele din țară, clienții au avut parte de o surpriză neplăcută.

Lanțul de magazine Kaufland din România

Kaufland România este cel mai important comerciant cu amănuntul la nivel național. Dacă ne uităm în urmă, doar în anul 2018, Kaufland anunța un buget de 233 milioane de dolari. Investițiile au fost pentru extinderea și modernizarea rețelei. În același an a avut un nivel de profit de 152,4 milioane de euro. Profitul imens a clasat Kaufland România pe primul loc printre companiile de top.

În ultimii ani compania a investit alte câteva milioane în noi lanțuri de magazine, la nivel național. Majoritatea acestora propun tot felul de oferte de discount. Ofertele se regăsesc la majoritatea produselor din rafturi. Românii regăsesc produse la prețuri mici în cataloagele Kaufland, dar și în rafturile magazinelor.

Surprizele unor clienți, astăzi, dintr-un supermarket

Dacă în weekend-ul trecut românii au avut parte de oferte discount, Kaufland a decis să le ofere și astăzi alte produse la prețuri mici. Numai că, într-unul din magazinele companiei din Arad, clienții au avut parte de surpize mai puțin plăcute.

Conform publicației arădene Aradon.ro, clienții unui spuermarket Kaufland s-au trezit că ceea ce se anunța în cataloage nu s-a regăsit la casele de marcat. Publicația amintită relatează despre zeci de arădeni care, odată ajunși la casele de marcat, au descoperit că produsele care ar fi trebuit să fie reduse, de fapt, erau blocate.

Mulți dintre localnici din Micălaca, care au stat de la prima oră la coadă, au avut parte de surprize mai puțin plăcute. Reduceri publicate de Kauflant în pliantele companiei, dar și de pe rafturi, nu s-a regăsit la casele de marcat.

Problemele erau de ordin tehnic, sistemul fiind blocat. Clienții au trebuit să aștepte ceva timp pentru ca sistemul să se deblocheze. Ulterior au putut să-și achiziționeze produsele dorite. Astfel de situații, tehnice, s-au mai întâmplat și în alte magazine Kaufland din țară, dar majoritatea s-au rezolvat rapid.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI