Urmează o vaccinare în masă în industria Horeca. În lipsa unei strategii din partea autorităților, hotelierii din România au decis să se descurce singuri. Federația Patronatelor din Turismul Românesc au organizat o campanie de înscriere colectivă pentru vaccinarea împotriva COVID-19.
Hotelierii din țara noastră au început de două săptămâni o campanie amplă de înscriere colectivă pentru vaccinarea împotriva noului coronavirus. Scopul principal al acestei campanii este să-și protejeze angajații de o eventuală infectare cu acest virus. De asemenea, turiștii ce aleg destinații românești în acest sezon estival se vor simți mult mai în siguranță.
Mulți dintre angajații noștri nu au acces sau nu știu să folosească platforma de vaccinare. În urma solicitărilor primite din partea lor, am decis să îi înscriem pe această platformă. Este un demers care vizează, în primul rând, protecția lor, oamenii fiind cea mai valoroasă resursă pe care o avem. Subliniem faptul că nu vorbim despre obligativitatea vaccinării, ci este la latitudinea fiecăruia dintre ei dacă doresc sau nu să se imunizeze. Până în acest moment, din cei peste 73.000 de angajați ai membrilor FPTR din toată țara, o mare parte a acceptat deja să se vaccineze.
Chiar dacă Guvernul nu a considerat turismul prioritar și ne demonstrează prin lipsa de implicare, conștientă sau nu, că îi este indiferentă soarta acestui sector de activitate cu capital majoritar românesc, hotelierii vor căuta întotdeauna modalități să supraviețuiască pentru ca românii să-și poată petrece vacanța în țară în condiții de siguranță sanitară, a spus și Dragoș Răducan, prim-vicepreședinte executiv FPTR.
Asociația Patronală RESTO Constanța reunește patronii de restaurante, terase, cafenele și organizatorii de evenimente de pe litoral. Astăzi a anunțat lansarea unei noi companii numite „RESTAURANT SIGUR – Noi ne-am vaccinat pentru siguranța voastră”.
În acest mod, vizitatorii și turiștii ce vor fi pe litoral dar și în alte zone turistice, sunt invitați să aleagă barurile, restaurantele și cafenelele cu încredere. Restaurantele ce se vor alătura acestei campanii vor avea pe ușa de acces stickerul „Membru RESTO – Restaurant SIGUR”.
Ne dorim să transmitem un semnal de sigurață și încredere clienților și turiștilor noștri și vom anunța, rând pe rând, locațiile care au personalul vaccinat, fără a ne obliga angajații, ci adoptând o politică de recomandare atent monitorizată, a declarat Corina Martin, președinte de onoare RESTO.
Prin această campanie, Asociația RESTO participă la facilitarea derulării serviciilor turistice în România. O astfel de campanie este bine venită, în special acum, în aproprierea deschiderii sezonului estival 2021.
În momentul de față, Asociația RESTO lucrează la crearea loggo-ului ce va apărea pe stickere. Acestea urmează să fie distribuite în locațiile de pe litoral, începând de săptămâna viitoare.