Clever Media dădea o lovitură pe piața media, odată cu achiziționarea canalului Prima TV de la Cristian Burci. Grupul media este deja pepiață de ceva vreme, cu un portofoliu interesant de canale tv, cu tematici diferite. Prima TV s-a dorit a fi relansat, și astfel s-au adus nume grele în noua echipă a postului. Selly, Andreea Berecleanu, Bebe Cotimanis, numai pe ei dacă îi menționăm, și ne dăm seama de ceea ce se dorește. Neoficial, coordonatorul noului proiect Prima TV, ieșit din lista must-carry, este Orlando Nicoară, prezent în spațiul media de câțiva ani și cu ștate vechi.
După trecerea postului în portofoliul Clever Media, noua echipă redacțională și de conducere au decis schimbări majore. Oschimbare, încă de la începutul anului, a fost anunțul către CNA de a ieși din lista must-carry (posturile furnizate la liber și obligatorii).
Un alt pas important pentru Prima TV a fost trecerea în format HD. Prin acest pas, postul intră în lista deja celebră a posturilor de top. PRO TV, Antena 1, TVR și Kanal D. Grila de programe a suferit schimbări, aducând noi producții, lovitura de grație fiind cooptarea celebrului vlogger Selly și noua sa producție ”Selly Show”.
Cea mai recentă mutare, previzibilă de altfel, a fost cererea conducerii de a schimba sigla postului. Până acum Prima TV avea ca imagine o sigle roșie, în contur. Oficialii postului, în ideea unei rebrand-uiri, au cerut forului aprobarea schimbării siglei într-una fără culoare, mai exact albă. Elementele ce diferențiau postul rămân aceleași, se renunță doar la culoare.
Grupul ”Clever Media” este de ceva vreme pe piața românească de cable-tv, prin canale tematice. Portofoliul grupului conține posturile CineMaraton, ComedyEst, CineEst, Look Sport 1, 2, 3, Look 4K, Profit.ro TV, și Prima TV, astfel că deţine în momentul acesta 11 canale TV.
Dacă pe partea de filme sunt acoperiți cu cele trei canale CineMaraton, ComedyEst, CineEst, pe partea de sport stau și mai bine cu patru canale tematice. Sunt deja în rețelele de cable-tv și digital, iar transmisiile sunt din aproape toate sporturile, inclusiv fotbal cu licențe din campioantele germane, italian, Liga 1, Champions League, Europa League și Scottish Premier League.
Pe partea cealaltă, a canalelor generaliste, singurul canal prezent în portofoliul Clever Media este Prima TV. Mai există două canale, unul cu tematică economică, Profit TV și alto pe agricultură, Agro TV.
Schimbările de imagine, content și direcție nu fac altceva decât să facă postul competitiv pe piața media. Rămâne să vedem care va fi viziunea de viitor și oferta reală de conținut a rebranduit-ului post Prima TV.