O, ce veste ”minunată”…sau opriți trenul, vreau să cobor! S-a lansat pe piața românească de larg succes primul ruj exclusiv pentru masculi, disponibil în 12 nuanțe, la prețul de 69 de lei. De menționat este că nu se știe dacă este întâmplător sau nu prețul.
Piața românească a ”îmbrățișat” și ea ideea unui produs cosmetic pentru bărbați. Este vorba despre un ruj, care vine în 12 nuanțe pentru a se potrivi multor tipuri de ten. Prețul acestuia începe de la 69 de lei, iar unii ar garanta că nu va rămâne pe halba de bere.
În ”arsenalul” de înfrumusețare al bărbaților secolului al XXI-lea intră și fardurile, drept dovadă că pe piață încep să apară din ce în ce mai multe produse de machiaj dedicate lor. Deși aceasta ar fi o dovadă clară a feminizării, un număr tot mai mare de bărbați apelează la anticearcăn și pudră pentru a-și acoperi imperfecțiunile.
De altfel, de ceva vreme femeile nu mai dețin monopolul asupra produselor cosmetice, ele devenind tot mai populare în rândul bărbaților. Mai mult, unii masculi s-au pus serios pe treabă. S-au introdus ușor în lumea culorilor și a înfrumusețătii, apoi au devenit chiar și make-up artiști de renume.
Charlotte Tilbury, renumită artistă, care se ocupă de felul în care se machiază Kate Moss și Rihanna, declară că subiectul nu este unul sensibil. ”Nu mai este un tabu ca bărbaţii să folosească produse de îngrijire şi de înfrumuseţare. Foarte mulţi bărbaţi mă întreabă cum să folosească produsele de îngrijire a pielii şi fardurile”, a scris Tilbury pe blogul său.
Cu toate acestea, Tilbury declară că tehnicile de machiaj recomandate bărbaților sunt mult mai subtile decât cele patru femei și au un scop clar: să ascundă perfecțiunile tenului, cum ar fi ridurile fine, acneea, petele, pentru a da senzația unui aspect sănătos.