Așa cum văanunțam săpătmâna trecută, producătorii ”Acces Direct” anunțau că din data de 26 iunie, fanii emisiunii aveau să aibă parte de mai multe ore de emsiune și în weekend.
Cu toate că show-ul are audiențe mari pe segmentul luni-vineri, producătorii au decis că este cazul să prelungească orele de emisie și în weekend. Per total rezultatul a fost cel scontat, și anume audiențe mai mari, dar segmentul pe care și-l doreau mai pregnant în fața televioarelor, tinerii, nu a fost pe recepție, conform datelor preliminare pentru prima ediție de weekend. Cu alte cuvinte câștigul a fost doar pe jumătate, astfel că, într-adevăr, a adus mult public din toată țara, dar a pierdut din audiențe din partea publicului tânăr.
Conform Kantar Media, la prima ediție de weekend a show-ului ”Acces Direct”, Antena 1 și-a dublat audiența la nivel național. Media pe segmentul orar 17:00, a urcat la 623.000 de telespectatori pe minut cu ”Acces Direct”, față de cu o săptămână în urmă, când, pe același interval orar, când s-a difuzat în reluare ”Chefi la cuțite”, au avut 345.000 de telespectatori. Și în mediul urban s-a simțit o creștere a audiențelor, dar o treime din publicul comercial a dispărut din statisticile de audiență.
Astfel că, Atena 1 a avut 291.000 de telespectatori, față de 220.000 cu o săptămână în urmă. Pe segmentul comercial, așa cum spuneam, au pierdut cam o treime din telespectatori, marea pondere fiina a publicului tânăr, astfel că, dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuțite, au avut peste 80.000 de tineri, în weekend-ul trecut, când s-a difuzat ”Acces Direct”, au fost doar 58.000 de telespectatori din rândul publicului tânăr. Concluzia este că, în cele din urmă, targetul producătorilor emisiunii a fost atins, fiind pe locul unu în audiențe, la nivel național și urba, în schimb pe segmentul comericla au fost detronați de cei de la Kanal D.