Lanțul de magazine Mega Image a anunțat că începând de luni se vor face anumite modificări pentru a proteja mai eficient clienții și angajații magazinelor de noul coronavirus.
Lanțul de magazine Mega Image a anunțat că de luni va face anumite modificări menite să protejeze și mai eficient clienții și angajații magazinelor de noul coronavirus.
Anunțul a fost făcut în urmă cu puțin timp pe site-ul oficial al lanțului de magazine. Iată ce transmit aceștia:
„Pentru a preveni răspândirea COVID-19, am implementat mai multe măsuri și urmărim în continuare evoluția evenimentelor pentru a aplica noi soluții ca să fim în siguranță.
În aceste zile, mai mult decât oricând, e important să facem din siguranță și prevenție prioritatea numărul 1 pentru noi toți.
Când distanța socială este o măsură preventivă, noi, în retail, avem o mare provocare: să facem scut de protecție împotriva COVID-19 și să rămânem în continuare un loc sigur pentru cumpărături.
Alături de măsurile suplimentare de siguranță pe care le-am implementat deja, căutăm permanent soluții noi pentru colegii noștri din prima linie, pentru toți clienții și pentru întreaga comunitate.
Pentru a rămâne în continuare împreună în siguranță, în această perioadă, în toate magazinele noastre instalăm panouri transparente la casele de marcat, care vor fi un scut de protecție pentru COVID-19. Împreună, reușim să prevenim”, arată mesajul transmis.
De asemenea, Mega Image a spus și noul program de funcționare în toate magazinele lor, atât Mega Image, cât și Shop&Go, respectiv între orele 08:00 – 21:00.
Acest program le va permite să pregătim mai bine magazinul înainte de deschidere, pentru dezinfectare, igienizare și pentru aprovizionare.
Tot pe site-ul Mega Image se arată că, dacă va fi necesar, pentru a evita aglomerarea, vor permite accesul unui număr limitat de persoane, iar echipele din magazin vor coordona direct aceste acțiuni.
Tot pe site-ul Mega Image se arată că dezinfectarea și igienizarea se face din oră în oră pentru toate suprafețele și obiectele comune din magazine care sunt folosite foarte des. De asemenea, se recomandă ca după ce faceți cumpărăturile să se utilizeze și gelului dezinfectant disponibil gratuit în fiecare magazin.
Se recoamndă păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru față de persoanele din apropiere și să folosirea mai des a plății cu cardul bancar sau cu telefonul.
Desemnarea doar a unei persoane din familie să facă cumpărăturile.
Cumpărarea doar a unei cantități de produse de care aveți nevoie pentru a nu provoca un dezechilibru în modul normal de funcționare, de la întârzieri în readucerea produselor la raft, la clienți care nu mai au acces la anumite produse. Stocurile de produse sunt suficiente și facem aprovizionarea continuu în magazine, arată reprezentanții magazinului.
”Pentru mai multă siguranță la raioanele cu o expunere mare la risc, am luat măsuri suplimentare de prevenție, astfel: măslinele de la vitrinele de autoservire se vând doar în caserole preambalate și precântărite; fiecare produs de panificație sau patiserie vor fi ambalat individual în pungă de hârtie; vitrina cu mâncare gata pregătită va fi temporar închisă”, se mai arată pe site-ul amintit.
Livrările pentru comenzile online pot avea întârzieri. ”Pentru a rămâne în siguranță și în supermarketul online, am eliminat plata cu cash, la livrare. Acum, toate comenzile online pot fi plătite mai sigur doar cu cardul. Clienții care sunt în situația de autoizolare trebuie să comunice curierului înainte de livrare, iar coletul va fi lăsat la ușă, pentru a evita contactul direct. Tot ca măsură de prevenție, am redus numărul de puncte de pick-up pentru ridicarea comenzilor online, într-un interval orar limitat”, se arată în mesajul transmis.
Pe pagina de Facebook a magazinului se arată următorul mesaj:
”• Am redus semnificativ prețurile la peste 1,000 de produse alimentare și nealimentare, cele mai solicitate în această perioadă, de la lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, la produse de igienă și de curățenie;
• Peste 150 de produse din categoria legume și fructe dispun in prezent de reduceri semnificative;
• Monitorizăm atent și asiguram toți clienții nostri că, până la finalul lunii aprilie, nu vom mai opera niciun fel de cresteri de preturi la raft pentru toate produsele
*Reducerile sunt deja aplicate în toate magazinele Mega Image și le puteți verifica si pe www.mega-image.ro.
Suntem parte din comunitate și rămânem aproape prin magazinele noastre de proximitate care funcționează prin implicarea și eforturile uriașe ale echipelor din linia întâi”.